  • Data: 2018-10-16 21:40:46
    Temat: Re: czy macie ubezpieczenie OC?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-16 o 17:42, J.F. pisze:

    > Wychodze wiec z zalozenia, ze
    > -na zdarzenia częste - nie warto,
    > -na zdarzenia z małą kwota ... raczej nie warto,
    > -na zdarzenia z duza kwota - raczej warto.
    >
    > Czyli OC na samochod koniecznie, AC na samochod ... raczej jak drogi.
    > Na dom ... warto.

    OC samochodu, koniecznie, gdyż to ubezpieczenie obowiązkowe, tutaj nie
    ma żadnego wyboru
    AC, dobrowolne, mam na droższe auto, ale kiedyś nie miałem na tanie i
    też bardzo bolało.
    Zdecydowanie więcej dopstałem wypłat niż wpłaciłem w formie składek.

    Generalnie nie kupuję polisy, bo chcę skorzystać. Chcę na tym stracić =
    nie mieć szkody i wypłaty.

    > Ubezpieczenie szkolne z kwota 5 tys - raczej nie warto.
    > NNW w samochodzie w kwota 10k ... raczej nie warto, chyba, ze sie duzo
    > dzieci ma.
    >
    > Ale takie OC jak piszesz ... kwota duza, skladka mala ... raczej warto.
    > Ale niekoniecznie z powodu zalania za 5 tys ...

    składka w kwocie 40 zł/rok vs szkoda za 5kzł, czyli wystarczy mieć
    szkodę 1 raz na 12,5 roku i wychodzisz na zero

    > Tylko ze w wyniku zalania szkody moga byc wieksze ... ale czy aby na
    > pewno ubezpieczyciel zaplaci, jak sie okaze, ze sasiadowi telewizor i
    > komputery wysiadly, a meble splesnialy ...

    nie widziałem SU na mniej niż 30kzł

    --
    pozdrawiam
    RobertS