  • Data: 2018-10-16 16:12:11
    Temat: Re: czy macie ubezpieczenie OC?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-16 o 13:55, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ja mam. Więcej, specjalnie pod tym kątem pakiet ubezpieczenia
    > mieszkania dobierałem :-)

    nawet można mieć OC na mieszkanie, które jest wynajmowane i to bez
    zwyżki za najem (zwykle jest drożej jeżeli lokal jest wynajmowany)

    jak ktoś wcześniej zauważył: miliony nie mają i żyją, ale jak coś się
    stanie to życie nieco trudniejsze

    "kto z winy swej wyrządził drugiemu szkodę, obowiązany jest do jej
    naprawienia" art. 415 KC
    po co samemu płacić skoro można wykupić polisę OC za "grosze", bo te
    40-60 zł rocznie (nawet na całą rodzinę) to chyba nie jest wygórowana cena?

    --
    pozdrawiam
    RobertS