  • 11. Data: 2010-07-25 15:10:54
    Temat: Re: czy lot do smoleńska 10.04.2010 był ubezpieczony?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47f6.00000a16.4c4b366a@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > i wśród standardowych stosowanych przez każdego
    > ubezpieczyciela wylączeń są katastrofy samolotowe
    > inne niż katastrofa samolotu pasażerskiego.
    >
    > przez media przetoczyły się informacje jakoby
    > lot tupolewa 154 był lotem niepaństwowym
    > nieoficjalnym a nawet prywatną wycieczką Lecha K.
    > ale IMHO nie mozna go nazwać lotem "pasażerskim"
    >
    > osoby inne niż prezydent, jeśli miały przy sobie
    > karty kredytowe, zapewne miały wykupione "jakieś"
    > ubezpieczenie, ale ubezpieczenie to nie obejmuje
    > wg mnie katastrofy smolenskiej.
    >
    > wniosek: figa, rodziny ofiar nie dostaną odszkodowań.

    Moim zdaniem odszkodowanie zostanie wypłacone z ubezpieczenia OC statku
    powietrznego.

  • 12. Data: 2010-07-25 16:00:34
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem odszkodowanie zostanie wypłacone z ubezpieczenia OC statku
    > powietrznego.

    To samoloty wojskowe mają wykupione OC??? :-O

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2010-07-25 17:32:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > To samoloty wojskowe mają wykupione OC??? :-O

    Mało to razy wojsko wypłacało odszkodowania.
    Czy z ubezpieczalni czy z własnej kasy to w zasadzie bez różnicy.

  • 14. Data: 2010-07-25 20:16:50
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 25 Jul 2010 12:32:54 -0500, witek <w...@g...pl.invalid>
    wklepał(-a):

    >Mało to razy wojsko wypłacało odszkodowania.
    >Czy z ubezpieczalni czy z własnej kasy to w zasadzie bez różnicy.

    Z własnej czyli z pieniędzy każdego podatnika. A z ubezpieczalni czyli z
    pieniędzy innych (dobrowolnie) ubezpieczonych. Czujesz różnicę?

    --
    Sławomir Szyszło

  • 15. Data: 2010-07-25 21:45:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Sławomir Szyszło wrote:
> [...]
    >
    > Z własnej czyli z pieniędzy każdego podatnika. A z ubezpieczalni czyli z
    > pieniędzy innych (dobrowolnie) ubezpieczonych. Czujesz różnicę?

    Z wypłatą czy bez wypłaty wojsko dostanie tą samą pulę kasy, wiec bez
    różnicy.

  • 16. Data: 2010-07-26 21:59:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" i2g0h9$bqc$...@i...gazeta.pl

    > pasażerski w sensie, na pewno nie towarowy.
    > Samolot jak i sam lot był w dyspozycji wojska i na pewno nie był to lot cywilny.

    Właśnie nie jest to pewne, że to nie był cywilny lot.

    Owszem -- nie był to zwykły lot cywilny i nie było konieczności
    zamykania drzwi kabiny pilotów, ale ponoć nie był to lot wojskowy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-07-26 22:19:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "witek" i2hsgf$bqc$...@i...gazeta.pl

    > Mało to razy wojsko wypłacało odszkodowania.
    > Czy z ubezpieczalni czy z własnej kasy to w zasadzie bez różnicy.

    MZ cały czas toczy się spór o to, kto (lub co) zawinił (lub zawiniło)
    właśnie dlatego, aby ustalić, że (czy?) piloci nie są zabójcami (umyślnymi
    lub nie) ale ofiarami. Jeśli okaże się, że to załoga na pewno zawiniła (a nie
    jakieś siły niezidentyfikowane i nierozpoznane -- na przykład bojowa rakieta
    ziemia-powietrze czy bomba na pokładzie) to być może rodziny pilotów nie tylko
    nie dostaną odszkodowania za ,,śmierć na posterunku'', ale mogą nawet otrzymać
    mniej za śmierć w ogóle -- po zdegradowaniu winnych. Jak będzie -- nie wiem,
    ale (aby było jasne) według mnie w 100% jest to wina załogi, nie efekt siły
    zewnętrznej, w tym (jak opowiadał jakiś profesor w Radiu Rydzyka) też efekt
    osiągnięty w wyniku działania jakiejś ogólnie nieznanej do tej pory broni
    psychologicznej ,,wystrzelonej'' z ziemi w kierunku samolotu. :)

    Jeśli ktoś uważa, że wyśniłem sobie o tej broni -- wtedy akurat jechałem
    z Augustowa do Białegostoku, a raczej nie mam w zwyczaju prowadzenia
    samochodu w czasie snu. :)

    --
    19 lipca o godzinie 16:05 padł kolejny rekord PEFów !!749!! 749*0.8=599,2
    749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% .
    ! 739 ! VV oznacza sztach .
    Ventolinem
    ^ . . 729 . . .
    . . 25 .
    * . 18 . 21 719 . . . . .
    . . . . . . . . . 26
    P . . . .06 . . . dni 709 .2425 . .
    lipiec . VVVV VV .19 . . .
    E . . . . ----> . 699 2223 2627 29 01 03
    . 07 101112 17 20 VV .
    F 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 685 28 02
    06 08 . 16 VV23
    26 01 03 . 17.`'.20 680 ._. 30
    VV .-09 13 18 22 24
    l 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.'
    05 '.O_' 21
    / 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415
    27 maj czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ;
    ;..,.;\|/.. ......... ........ ..... .. ....

  • 18. Data: 2010-07-27 14:34:07
    Od: z...@o...pl

    > osiągnięty w wyniku działania jakiejś ogólnie nieznanej do tej pory broni
    > psychologicznej ,,wystrzelonej'' z ziemi w kierunku samolotu. :)

    słyszałem o teoriach spiskowych mówiących o rzekomej broni laserowej
    czy jakiejś elektronicznej ale broń psychologiczna? :)

    nie wiem jakimi słowami opisuje sie ironię w języku angielskim

    ale nie zdziwiłbym się gdyby jakiś anglojęzyczny serwis drwił i kpił
    sobie z wszelkich teorii spiskowych bredząc coś o strącaniu samolotów
    przy użyciu myśli albo pragnień a nasze kaczki orły i inne ptactwo
    z PiS- u zabłysnęły znajomością języków obcych i podały to
    jako "informację" pochodzącą z "wiarygodnego źródła" :)

  • 19. Data: 2010-07-27 17:11:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 4...@n...onet.pl

    > słyszałem o teoriach spiskowych mówiących o rzekomej broni laserowej
    > czy jakiejś elektronicznej ale broń psychologiczna? :)

    Tak -- jakieś oddziaływanie wprost na psychikę pilotów,
    ale nie było to oddziaływanie prezydenta słowami typu:

    -- albo ląduj, albo cię zabiję

    lecz

    -- jakoś zaburzono myślenie pilotów jakimiś falami...

    Na dodatek nie był to pierwszy wypadek użycia tej dziwnej
    broni na terenie byłego ZSRR wobec ,,statków latających''.

    A za wszystkim stoi -- GAZPROM. :) Nie Putim, nie Bolszewicy,
    nie zwykli zbrodniarze, przestępcy, nieudacznicy, ale GAZPROM
    i ogromne pieniądze. I nikt (chyba łącznie z Bogiem i mocarstwami
    atomowymi świata) nie ma nad tym GAZPROMem kontroli. :)

> [...]
    > z PiS- u zabłysnęły znajomością języków obcych i podały to
    > jako "informację" pochodzącą z "wiarygodnego źródła" :)

    To była audycja wiadomego radia, w którym co rusz słychać o nowościach:

    -- reaktory atomowe którejś generacji, w których Polska może przodować

    -- reumatyzm stawów (czy kości) objawiający się klęskami układu krążenia
    i oddychania (ja mam reumatyzm od ,,dziecka'' i zdrowe serce)

    -- właśnie to oddziaływanie na psychikę (za pomocą jakiegoś promieniowania,
    nie za pomocą demagogii zwanej retoryką, :) czyli za pomocą straszenia)

    -- konieczność łapania dwutlenku węgla w pojemniki (z kompresowaniem CO2)
    zakopywane do ziemi...

    Wypowiadają się sławy polskiej medycyny i nauki w ogóle. :) Profesorowie, doktorzy...

    -=-

    Pomijam spiskowe teorie budowane przez słuchaczy. :)

    -- diabeł pakujący tylu ważnych ludzi w jedno miejsce, aby za jednym zamachem tych
    ludzi zabić
    -- rozlokowanie dodatkowych radiolatarni kierujących samoloty poza lotnisko
    i celowe podawanie złego ciśnienia (aby było śmieszniej -- starczy jedno
    z dwojga, po co więc i ciśnienie, i latarnie?)
    -- bomba na pokładzie z zapalnikiem barycznym (ewentualnie
    reagującym na otwieranie podwozia)
    -- zestrzelenie rakietą cośtam-powietrze
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-07-27 21:18:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> writes:

    > Owszem -- nie był to zwykły lot cywilny i nie było konieczności
    > zamykania drzwi kabiny pilotów

    Jedno z drugim nie ma nic wspolnego. BTW przed 2001 rokiem bardzo czesto
    drzwi byly otwarte takze w normalnych, rozkladowych lotach. Teraz nawet
    jesli tam juz tak nie jest (zalezy od linii, zdaza sie), to jest to
    norma w innych rodzajach lotow (np. w "biznesowych").
    --
    Krzysztof Halasa