  • 1. Data: 2010-07-24 08:08:14
    Temat: Banki - przelewy przyszłe
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Może ktoś mi wyjaśnić po co banki na rachunkach oszczędzajacych
    np. Silnie Zarabiające w Meritum Banku lub eMax plus w mBanku dają
    mozliwość zmiany daty realizacji a potem pojawia się komunikat:
    "Data przelewu z rachunku oszczędnościowego nie może być przyszła"
    lub PRZELEWY PRZYSZŁE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA TEGO PRODUKTU

    --
    Damian

  • 2. Data: 2010-07-24 08:47:15
    Temat: Re: Banki - przelewy przyszłe
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > "Data przelewu z rachunku oszczędnościowego nie może być przyszła"
    > lub PRZELEWY PRZYSZŁE NIE SĄ DOSTĘPNE DLA TEGO PRODUKTU

    Niedorobki tworcow systemu transakcyjnego.
    PS
    W Meritum masz okienko na date, ale juz kalendarz, ktory jest z boku sie nie
    rozwija

  • 3. Data: 2010-07-24 09:42:01
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 24.07.2010 10:47, Krzysztof pisze:

> [...]
    > PS
    > W Meritum masz okienko na date, ale juz kalendarz, ktory jest z boku sie

    Oj nie nie nie, na pewno nie niedoróbki, tylko świadome celowe
    działanie- chodzi o to, żeby klient nie mógł dobrze zaplanować wypłat z
    rachunku oszczędnościowego- albo łapać go na "karnej" opłacie albo
    zmuszać do trzymania pieniędzy na nieoprocentowanym ROR.

    Na forum mbanku "MEkipa" wielokrotnie się wypowiadała, że jest to
    planowe działanie i nie zamierzają wprowadzać zmian.

    Michał

  • 4. Data: 2010-07-24 10:32:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michal" <n...@n...org> wrote in message
> [...]

    Na forum mbanku "MEkipa" wielokrotnie się wypowiadała, że jest to
    planowe działanie i nie zamierzają wprowadzać zmian.

    ---------------------
    Przy pierwszej probie klient sie dowie, ze nie moze robic przelewow z
    oszczednosciowych z data przyszla. Jezeli zalezy mi na zleceniach oszcz-ror,
    ror-inny bank to jest to mozliwe w EB ustawiajac dzien wszesniej wewnetrzny
    a nastepnego dnia zewnetrzny. Nikt nikogo nie zmusza do korzystania z
    takiego np. mBanku (z ktorym rozstalem sie kilka lat temu i tego nie
    zaluje), a jak korzystam z oszczedn. Meritum to z pelna swiadomoscia, ze
    daje mi wyzszy procent niz EB ale mam pewne ograniczenia, o ktorych wiem.
    Wydaje mi sie, ze swiadomosc wsrod osob korzystajacych z produktow bankowych
    przez internet jest wieksza niz tych oodzialowych oraz wieksza jest
    mobilnosc takiej spolecznosci i zdolnosci do poszukiwania produktu w
    okreslonym banku, ktory w 99% odpowiada naszym potrzebom. Dzisiaj
    korzystajac z bankowosci internetowej mozna miec konta w kilku bankach i bez
    problemu je obslugiwac na odleglosc, a jako rezultat miec bankowosc za free
    (w tym darmowe wyplaty z bankomatow, przelewy, prowadzenie, oplaty za karty,
    itp.)