  • 1. Data: 2010-11-16 22:55:27
    Temat: czy inne banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?
    Od: b...@o...pl

    banki masowo zaczynają terroryzować kllientów
    i siłą przymuszać ich aby wbrew swojej woli
    płacili kartą bezgotówkowo w sklepie, nawet
    jeśli nienawidzą płacenia kartą. Nie odrobisz
    pańszczyzny - wlepią ci opłatę za debetówkę.

    myślałem że uda mi sie ten niechciany haracz
    odpracować "płacąc debetówką" prowizje allegro

    ale niestety złodziejska przewrotność
    złodziei z inteligo sprawia, że "płatności
    internetowe" nie są traktowane jako płacenie
    kartą. A wszystko po to, aby wyłudzić 4zł
    od klienta.

    cytując wiadomo kogo powiem "chamstwo,
    chamstwo, chamstwo".

    a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
    w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
    wredne czy przynajmniej u nich płacenie
    prowizji allegro debetów przez platnosci.pl
    zwalnia z opłaty za kartę płatniczą?

  • 2. Data: 2010-11-16 23:08:49
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    b...@o...pl writes:

    [...]

    > ale niestety złodziejska przewrotność
    > złodziei z inteligo sprawia, że "płatności
    > internetowe" nie są traktowane jako płacenie
    > kartą. A wszystko po to, aby wyłudzić 4zł

    Eeee, a coś bliżej?
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 3. Data: 2010-11-16 23:11:01
    Temat: Re: czy inne banki w Polsce s± tak samo wrednejak inteligo?
    Od: b...@o...pl

    > Eeee, a co¶ bli¿ej?

    próbuję płacić kartą, brak autoryzacji, więc
    dzwonię do banku. Konsultantka mówi, że mam
    ustawiony za niski (0,01) limit płatności
    internetowych. Wyrażam zdziwienie. Przecież
    płaciłem tą kartą w sklepie i była akceptacja.
    Konsultantka objaśnia mi że istnieja dwa odrębne
    limity jeden internetowy i drugi sklepowy.
    faktycznie, patrzę w kanale ww są odrębne limity.
    następnie konsultantka wyjaśniła mi że transakcje
    internetowe NIE ZWALNIAJĄ z opłaty za debetówkę.

  • 4. Data: 2010-11-16 23:34:24
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    > następnie konsultantka wyjaśniła mi że transakcje
    > internetowe NIE ZWALNIAJĄ z opłaty za debetówkę.

    Platnosc karta w internecie jest zblizona bardziej do placenia
    telefonicznego i jest zupelnie inna to transakcja od zakupu w sklepie.
    Juz to kiedys pislaem, ale spora czesc @guru@ bankowego na tej grupie nazwla
    mnie trolem:)) twierdzac, ze sie nie znam:)
    I wg. @guru-ow@ platnosc przez internet a wsklepie to to samo! Anie prawda,
    jak sam sie przekonales.

  • 5. Data: 2010-11-17 00:20:06
    Temat: Re: czy inne banki w Polsce s&#177; tak samo wrednejak inteligo?
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/16/2010 5:11 PM, b...@o...pl wrote:

> [...]
    > następnie konsultantka wyjaśniła mi że transakcje
    > internetowe NIE ZWALNIAJĄ z opłaty za debetówkę.

    konsultantka zapewne miała na myśli funkcję płacę z inteligo.
    zapytałeś 3 razy?
    bo to rzeczywiscie byłoby chamstwo.

  • 6. Data: 2010-11-17 01:47:19
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    <b...@o...pl> wrote in message

    > terroryzować kllientów
    > siłą przymuszać
    > pańszczyzny
    > haracz
    > złodziejska przewrotność
    > złodziei z inteligo
    > wyłudzić 4zł
    > chamstwo, chamstwo".

    Nie szkoda Ci zycia na takie krucjaty? Jak Cie nie stac, to po prostu
    zrezygnuj z ich usług/karty.

  • 7. Data: 2010-11-17 08:13:59
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > a teraz pytam spokojnie: czy inne banki,
    > w szczególnosci ING oraz Lukas są tak samo
    > wredne czy przynajmniej u nich płacenie

    Wszystkie są lub będą takie same
    Czas promocji się skończył, w końcu trzeba zarabiać

  • 8. Data: 2010-11-17 08:21:46
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grin" napisał w wiadomości grup

    > Wszystkie są lub będą takie same
    > Czas promocji się skończył, w końcu trzeba zarabiać

    Klient może poszukać nowej promocji w innym banku :)

  • 9. Data: 2010-11-17 09:25:30
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wszystkie są lub będą takie same
    > Czas promocji się skończył, w końcu trzeba zarabiać

    Debetówkami Lukasa nie da się płacić w necie.
    Ot taka :"dodatkowa funkcjonalność". :)

    wiatrak

  • 10. Data: 2010-11-17 09:32:02
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Kamilu!

    W środę, 17 listopada 2010, o godz. 00:08:49, napisałeś na temat: "czy inne
    banki w Polsce są tak samo wredne jak inteligo?"
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl, news:87fwv0uari.fsf@alfa.kjonca

    > Eeee, a coś bliżej?

    No właśnie!
    Bo szukam sposobu jak tu spłacić KK Citi przy pomocy debetowej Inteligo.
    Oczywiście chodzi by wyrobić limit na karcie Inteligo i nie płacić za nią.

    --
    Hej!
    TZ

    - Matka Antka była wyrobnicą, dlatego on nie miał ojca. -