  • 41. Data: 2016-01-19 22:26:01
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 stycznia 2016 22:06:18 UTC+1

    >to wynika przecież z PIT więc po co dokument dot. zapłaconego podatku?
    Ta.;) Szczególnie np w grudniu wyliczysz aktualny dochód z pitu za rok ubiegły

    > czyli widzę, że pełen profesjonalizm ;-
    Ano

    > jeżeli nie wiesz a tylko słyszałeś lub "misietylkowydaje" to może daj
    > sobie spokój z wprowadzaniem userów w błąd
    Daruj Sobie tego typu tekstu.
    Jako pośrednik to co najwyżej wiesz że trąbią ale nie wiesz w którym kościele.
    Gość próbuje wałek skręcić a Ty mu jeszcze nadzieje robisz.

  • 42. Data: 2016-01-20 01:47:36
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 16:18:54 +0100, Borys
    Pogoreło<b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Oprócz PIT będziesz musiał też dostarczyć KPiR. Tu już tak łatwo nie
    > zakombinujesz.

    Jaki bank wymaga kpir??
    Mam dwa hipoteczne i3 konsumocyjne. Do hipo wystarczyl tylko pit +
    niezaleganie. A konsumpcyjne na gębę.

    --
    Marek

  • 43. Data: 2016-01-20 01:57:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 18 Jan 2016 23:00:11 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Ryczałtowcą liczą dochód w oparciu o dowody wpłat podatku, tym na
    > zasadach ogólnych podobnie- dowody wpłat podatku za wszystkie
    miesią

    Co żeś się uparł na te dowody wpłaty podatków. Dowpód zapłaty podatku
    nic kompletnie nie oznacza dla nikogo tym bardziej dla banku, bo
    można mieć nadal długi w US/ZUS mimo wpłacania podatków.
    Skąd takie historie bierzesz? Stosunek kredytobiorcy z US lub ZuS
    jest wyłącznie określany z dokumentów o niezaleganiu. Wysokość
    dochodów jest w pit. To wszystko.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-01-20 07:44:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 stycznia 2016 01:57:19 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > Skąd takie historie bierzesz? Stosunek kredytobiorcy z US lub ZuS
    > jest wyłącznie określany z dokumentów o niezaleganiu. Wysokość
    To składaj wniosek jeśli wiesz lepiej.

  • 45. Data: 2016-01-20 08:15:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 19 Jan 2016 21:17:51 +0100, Darek wrote:

    > Czegoś się nałykałeś i zaszkodziło? Przy pożyczce gotówkowej może nikt
    > nie zażąda ale przy kredycie na mieszkanie czy typowo gospodarczym już
    > tak.

    Alior pod koniec 2014, przy uruchamianiu kredytu hipo nie chciał,
    jedynie o niezaleganiu. Tak że polecam też uważać na swoją dietę.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 46. Data: 2016-01-20 09:53:51
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

    Ale jak już będziesz fałszował dokumenty to sfałszuj i potwierdzenie
    zapłaty. Co tam się będziesz rozdrabniał.

    Bez przesady.
    Wiesz, obracam się w duzym kręgu przedsiębiorców i uwierz 98% z nich nie
    płaci podatków wynikających z ich faktycznych dochodów, bo oddać musieliby
    prawie 50% swoich zarobionych pieniędzy (19% pit i 23% VAT) do tego
    cholernie wysoki ZUS. Nie wiem czy prowadzisz firme i zatrudniasz
    pracowników czy masz umowę o pracę ale ja prowadząc DG jak zarobie 5 tysięcy
    na miesiąc, to gdybym miał to wykazać i ozusować i opodatkować +
    wynagrodzenia dla pracowników do zostałoby mi góra 2 tys zł (ale to wielka
    góra bo raczej mniej). Dlatego każdy kombinuje jak może. Punkt widzenia
    zależy od punktu siedzenia.

    Nie jestem bankowcem, ale Twoje faktyczne uczepienie się pokazywania w banku
    potwierdzeń zapłaconych podatków to jakaś pomyłka i nie chciałbym na takiego
    marnego analityka trafić, kompletny brak wiedzy z Twojej strony. Pwiem ci
    tylko za ja za 1 kwartał 2014 zapłaciłem 25 tys podatku, za 2 kwartał 5 tys
    zł, za 3 kwartał było 18 tys pit a za 4 kwartał 17 tys a pit36L za 2014
    wykazał stratę 50 tys zł i powiedz co by ci dało to że bym ci te wpłaty
    pokazał ??
    Liczy sie chyba tylko pit roczny

    Kredyt w banku spółdzileczym będzie, nie mam tam oczywiście konta. Aliory,
    mbaki i inne eurobanki miały oferty ogromnie mniej korzystne od BS a
    formalności masa

  • 47. Data: 2016-01-20 10:11:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 20 stycznia 2016 09:53:57 UTC+1 użytkownik marcin_ napisał:

    > Kredyt w banku spółdzileczym będzie, nie mam tam oczywiście konta. Aliory,
    > mbaki i inne eurobanki miały oferty ogromnie mniej korzystne od BS a
    > formalności masa
    Pierwszy z brzegu bank spółdzielczy
    http://www.bankbps.pl/__data/assets/pdf_file/0010/10
    1008/dokumentowanie_dochodow.pdf

  • 48. Data: 2016-01-20 10:26:37
    Od: "marcin_" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości

    Pierwszy z brzegu bank spółdzielczy
    http://www.bankbps.pl/__data/assets/pdf_file/0010/10
    1008/dokumentowanie_dochodow.pdf

    Serdecznie Ci dziękuje :)
    A więc w moim wypadku okazywać wpłat nie trzeba będzie bo klientem BS nie
    jestem

  • 49. Data: 2016-01-20 10:37:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]

    >nie płaci podatków wynikających z ich faktycznych dochodów, bo oddać
    >musieliby prawie 50% swoich zarobionych pieniędzy (19% pit i 23% VAT)

    Ale jaki to krag, bo ja sie tez obracam w pewnym kregu i w nim sie
    podatki placi uczciwie.
    Czasem tylko dorobi sp.k do sp.zo.o :-)
    A klnie sie, jak kontrola z US sie zbytnio czepia i szuka dziury w
    calym.

    Vat dla przedsiebiorcy jest "przezroczysty". Oczywiscie jak sprzedaje
    nievatowcom, to moze popatrzec, ze to dodatkowy podatek na jego
    zarobek.

> [...]

    >z Twojej strony. Pwiem ci tylko za ja za 1 kwartał 2014 zapłaciłem 25
    >tys podatku, za 2 kwartał 5 tys zł, za 3 kwartał było 18 tys pit a za

    I mowisz, ze z tego zostaje 2000 ?

    >wykazał stratę 50 tys zł i powiedz co by ci dało to że bym ci te
    >wpłaty pokazał ??
    >Liczy sie chyba tylko pit roczny

    Auto za 100k wylizales ? :-)

    No to ja radze dobrze uwazac z tym nieplaceniem, bo za rok bedzie
    kontrola szczegolowa :-)

    >Kredyt w banku spółdzileczym będzie, nie mam tam oczywiście konta.

    A bedzie cie stac na splate ?

    J.

  • 50. Data: 2016-01-20 11:06:39
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Jan 2016 10:26:37 +0100, "marcin_" <m...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Serdecznie Ci dziękuje :)
    >A więc w moim wypadku okazywać wpłat nie trzeba będzie bo klientem BS nie

    * jeden z poniższych dokumentów - jeżeli jesteś Klientem naszego Banku
    od minimum 3 miesięcy albo
    * dokumenty, o których mowa w punkcie 1 poniżej - jeżeli jeszcze nie
    jesteś Klientem naszego Banku od minimum 3 miesięcy

    1 Zaświadczenie z ZUS i US o braku zaległości
    2 Informacja Wnioskodawcy o braku zaległości wobec ZUS i US wraz
    dowodami wpłaty podatku dochodowego i składek za ostatnie 3 miesiące

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl