eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ?? › Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
  • Data: 2016-01-18 16:02:11
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    >chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę
    >dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał
    >kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z
    >dochodem faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc
    >wtedy jesli bank każe mi pokazać potwierdzenie zapłaty podatku do US
    >i tu moje pytanie czy banki żądaja takich rzeczy ??

    Po pierwsze - grozi odsiadka. Wyludzenie kredytu itp.
    Po drugie - zbyt wielka zmiana, to US cos zacznie podejrzewac.
    Chyba, ze pierwsza cyfre niewyraznie napiszesz, 9 do 4 podobne :-)

    Po trzecie ... stempelka z US dawno nie widzialem, teraz wypisuja
    potwierdzenie przyjecia.
    Ale moze pit 36 stempluja jeszcze.
    Tylko nie ciesz sie - patrz po pierwsze :-)

    Po czwarte - bank ma wglad w operacje, chyba, ze firme obslugujesz z
    innego konta.

    J.