eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiczy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ?? › Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
  • Data: 2016-01-18 16:21:27
    Temat: Re: czy banki sprawdzają potwierdzenia zapłaconego podatku ??
    Od: "MarekZ" <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > chcę zrobić wałek polegający na tym że w pit36 z działalności pokażę
    > dochód 90 tys zł, pit będzie ze stępelkiem US. Dzięki temu będe miał
    > kondycje finansową i wezme sobie kredyt. A do US złoże korektę z dochodem
    > faktycznym, około 40 tys zł. Wpadkę moge tylko zaliczyc wtedy jesli bank
    > każe mi pokazać potwierdzenie zapłaty podatku do US i tu moje pytanie czy
    > banki żądaja takich rzeczy ??

    Banki nie żądają potwierdzeń wpłat podatku. Nie mogą. Jedyne czego mogą
    zażądać to "zaświadczenie o niezaleganiu" a tam nie ma żadnych kwot. Ale
    wątpliwe aby zażądali także i takiego zaświadczenia.

    Dopóki kredyt będzie obsługiwany - nic się nie wydarzy.

    Gdyby przestał być obsługiwany i egzekucja toczyłaby się nie na podstawie
    BTE lub ewentualnie dłużnik chciałby upaść, faktycznie może z tego wyniknąć
    problem.