  • Data: 2015-11-29 19:45:04
    Temat: Re: czy Mastercard kłamie?!
    Od: n...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    > - 0,10 zł to mniej niż 0,20 EUR
    >
    > - inne firmy nie dają nic, MasterCard daje 0,20 EUR - wniosek -
    > MasterCard to oszuści, bo mogliby przecież dać więcej

    co do mojego błędu rachunkowego to masz rację...
    ale co do reszty nie bardzo...

    Z kontekstu mojej wypowiedzi wynika bowiem, że "rozwiązaniem
    zagadki" (czy są oszustami) jest niska cena fundowanego posiłku

    a zatem skoro posiłek jest tani 0,20 euro, to mogę przyjąć
    że jednak NIE kłamią (i właśnie na tym polega "rozwiązanie")

    a zatem 1:1
    gdyż ja błędnie policzyłem, która wartość jest większa
    a Ty wykazałeś się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem.