  • 1. Data: 2015-04-22 14:55:29
    Temat: czy Inteligo pobiera opłaty za nieaktywowane debetówki?
    Od: n...@p...pl

    biorąc pod uwagę że inne oferty bankowe są dużo
    gorsze (pod względem warunków zwolnienia z opłat)
    założyłem sobie konto osobiste i firmowe inteligo

    na razie w ogóle nie potrzebuję debetówki (ale
    i tak bank uszczęśliwił mnie na siłę i je wcisnął)

    zastanawiam się czy zastrzec debetówkę czy po prostu
    jej na razie nie aktywować... Jeśli za nieaktywne
    karty bank nie pobiera opłat to może zostawię sobie
    tę debetówkę "na wszelki wypadek"... (gdy stanie się
    potrzebna nie musiałbym czekać aż przyjdzie pocztą).

    pytania do tutejszych ekspertów: (1) czy inteligo
    pobiera comiesięczną opłatę 4zł od nieaktywowanych
    debetówek?! (2) czy zastrzeżenie uwalnia od opłat?

  • 2. Data: 2015-04-22 22:54:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    n...@p...pl wrote:
    > czy inteligo
    > pobiera comiesięczną opłatę 4zł od nieaktywowanych
    > debetówek?!

    tak

    (2) czy zastrzeżenie uwalnia od opłat?
    tak.

  • 3. Data: 2015-04-23 08:31:46
    Od: n...@p...pl

    > tak

    czy komuś z użytkowników grupy bank inteligo
    faktycznie naliczył taką opłatę za nieaktywną
    debetówkę?

  • 4. Data: 2015-04-23 10:01:54
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 08:31:47 UTC+2 użytkownik n...@p...pl
    napisał:

    > czy komuś z użytkowników grupy bank inteligo
    > faktycznie naliczył taką opłatę za nieaktywną
    > debetówkę?

    Nie sądzisz, że na 80012121 będzie szybciej i raczej wiarygodniej?

  • 5. Data: 2015-04-25 23:03:23
    Od: n...@p...pl

    > Nie sądzisz, że na 80012121 będzie szybciej i raczej wiarygodniej?

    sądzę że odpowiedź konsultanta "raczej tak" jest mało konkretna