  • 1. Data: 2015-04-18 22:54:16
    Temat: Zaczyna się:-(
    Od: p47 <k...@w...pl>

    Cypr był testem, -przeszło, a więc...

    http://independenttrader.pl/342,austria_wycofuje_gwa
    rancje_dla_depozytow_bankowych.html

  • 2. Data: 2015-04-19 03:01:58
    Temat: Re: Zaczyna się:-(
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-18 o 22:54, p47 pisze:
    > Cypr był testem, -przeszło, a więc...
    >
    > http://independenttrader.pl/342,austria_wycofuje_gwa
    rancje_dla_depozytow_bankowych.html

    Co "się zaczęło"? Przecież tak jest u nas od dawna, a świat się nie
    wali, a wręcz przeciwnie - mówi się jakie to bezpieczne są depozyty w
    bankach.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-04-19 04:16:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mguuqh$ve6$...@n...news.atman.pl

    rancje_dla_depozytow_bankowych.html

    > Co "się zaczęło"? Przecież tak jest u nas od dawna, a świat się
    > nie wali, a wręcz przeciwnie - mówi się jakie to bezpieczne są
    > depozyty w bankach.

    Jestem na rozdrożu... Mam dwa warianty -- (0.) i (1.)...

    (0.)

    Co Wy kombinujecie? Toż Zachód wyszedł z kryzysu i jest teraz
    silniejszy niż był przed rozpoczęciem niedawnych kilku fal
    kryzysowych! Dolar rośnie w siłę; frank szwajcarski też wzmocnił
    się; PKB na Zachodzie świata rośnie stabilnie, choć z lekkimi
    załamaniami; dobrobyt widać na każdym skrawku zachodniej ziemi...

    To Rosja ma trudności gospodarcze (czy raczej -- ogromne trudności)
    i jest na skraju bankructwa po aneksji Krymu, gdy swą brutalizacją
    (chyba dobrze piszę...) doprowadziła się do izolacji...

    (1.)

    To młyn na wodę Korwina! (albo zupełnie odwrotnie -- woda na jego młyn?)

    -=-

    Wkrótce być może będzie tak:

    () skoczni klienci dostali forsę, choć SKOKi były niezbyt uczciwe
    () klienci zwykłych ;) banków pójdą z torbami (pełnymi pieniędzy?)
    choć banki pracowały uczciwie

    -=-

    Zapytam raz jeszcze, choć już raz pytałem -- co szanowne Siostry
    proponują w zaistniałej sytuacji? Co mam uczynić z wisienkami
    i orzeszkami, które wpadły mi do koszyczka?

    -=-

    Najwięksi zbrodniarze świata XX i XXI wieku:

    Stalin (50 milionów, w tym 17 milionów zagłodzonych Ukraińców)
    Hitler (50 milionów)
    Pol Pot (10 milionów, w tym 7 milionów zagłodzonych)
    postkomunistyczne państwo polskie (mniej więcej 2 miliony
    ludzi chorych skazało na
    głodową śmierć poprzez odebranie rent -- ZUS, KRUS i inne)

    -=-

    Czy ropa naftowa tanieje, aby dobić Rosję, czy ropa naftowa
    tanieje, aby dobić Wenezuelę -- przyjaciółkę Kuby?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2015-04-19 08:58:46
    Od: " 666" <...@...6>

    A uważasz, że zadrukowany papier jest lepszy?
    Mam gdzieś jeszcze i marki DDR, i jakąś słoweńską i jakąś słowacką walutę i co,
    kapelusik?

    -----

  • 5. Data: 2015-04-19 09:24:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-19 o 08:58, 666 pisze:
    > A uważasz, że zadrukowany papier jest lepszy?
    > Mam gdzieś jeszcze i marki DDR, i jakąś słoweńską i jakąś słowacką
    > walutę i co, kapelusik?

    Napisz normalnie co chciałeś przekazać powyższym.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-04-19 15:06:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mgvl7m$gll$...@n...news.atman.pl

    Ja gdzieś mam dolary (chyba ćwierćdolarówki) i marki
    zachodnioniemieckie -- może nawet kilka marek... :)

    [zaraz zacznie się, e mam w dupie... a ja mam nie w dupie,
    ale w jakiejś szkatułce, pudełku, czy czymś podobnym...]

    > Napisz normalnie co chciałeś przekazać powyższym.

    Zapewne ma na myśli skarpety, pończochy, fajansowe świnie...
    Słowem -- surowce wtórne. :) Korwin mówił, że najpewniejsze
    są właśnie pończochy i skarpety, gdyż banki nie dają żadnej
    sensownej gwarancji.

    Twój przedmówca zauważa, iż zadrukowany papier czy zgnieciony
    metal także nie daje żadnej sensownej gwarancji.

    -=-

    [IMO gwarancję mogą dać mądre dzieci, ale do tego potrzeba
    mądrych kobiet. Właśnie teraz za oknem prezentują się dwie,
    z których jedna najwyraźniej chce być matką.]

    -=-

    Rozdwoję się kolejny raz...

    0. Jedyną gwarancją może być Bóg.
    1. Jedyną gwarancją może być slina gospodarka.

    A teraz jakoś połączę te dwa punkty. :) Bóg jest dawcą/źródłem mądrości,
    dlatego ufność pokładana w Bogu owocuje mądrością, której efektem jest
    silna gospodarka. :)

    Czas na ważenie storczyków, ale że jeszcze nie zważyłem dzisiaj, więc...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-04-19 17:29:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 03:01, Liwiusz pisze:
    > Co "się zaczęło"? Przecież tak jest u nas od dawna, a świat się nie
    > wali, a wręcz przeciwnie - mówi się jakie to bezpieczne są depozyty w
    > bankach.

    Dlaczego tak późno zaczyna się mówić prawdę. O czuwaniu organów państwa,
    o bezpieczeństwie lokat, o stabilnym funduszu emerytalnym, o opieraniu
    się spekulantom...

    Wielu tutaj i gdzie indziej piszących uznałoby takie decyzje za chore
    pomysły Korwina.
    I co teraz? Jak przyznanie się do porażki przekuć w propagandowy sukces?
    No jak? :-)

    Po co było walczyć o gwarancje dla skoków? Żeby pobrać haracz od klientów.
    Gdyby nie los zgotowany mojemu dziecku przez tych łajdaków socjalistów
    to mógłbym wyśmiać te łajzy przy korycie. A tak mam mieszane uczucia bo
    kupę szmalu zainwestowałem z przymusu w tę loterię ;-(

  • 8. Data: 2015-04-19 19:37:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5533c9bd$0$2200$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    wyśmiać te łajzy przy korycie. A tak mam
    > mieszane uczucia bo kupę szmalu zainwestowałem z przymusu w tę loterię ;-(

    Zauważ, że padające SKOKi objęto gwarancjami, ale Plichty -- nie objęto.
    Gdy zauważysz -- zrozumiesz, dlaczego. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-04-19 20:40:32

    > Zauważ, że padające SKOKi objęto gwarancjami, ale Plichty -- nie objęto.
    > Gdy zauważysz -- zrozumiesz, dlaczego. :)

    Bo byłe nie z naszej bandy :-)

  • 10. Data: 2015-04-19 21:23:30
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Pewnie dlatego, że SKOKi działały na podstawie Ustawy o SKOK, mając status niemal
    banków, tylko takich niby społecznościowych, a Pan Plichta miał prywatną firmę
    inwestującą w złoto i nie podlegającą żadnym innym regulacjom, niż kiosk ruchu,
    warzywniak czy dowolna inna spółka.