  • 11. Data: 2004-11-01 21:04:43
    Temat: Re: czek realizacja
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Nov 2004 21:48:18 +0100,
    osoba podpisana: Adam S. <d...@p...onet.pl>
    napisała:
    [..]

    > http://www.wsipnet.pl/oip/dzialam_aktywnie/bankomat.
    htm

    Połaziłem po tamtej stronie i zgłupiałem.
    Wszedłem mianowicie na:
    http://www.wsipnet.pl/oip/dzialam_aktywnie/czek.htm
    I zacząłem robic zadania:
    1. W pole "kwota słownie" wpisałem "czterysta", kwota wpisałem 400
    resztę dopełniłem kreskami, komu: "Adamowi Nowakowi", miejsce
    wystawienia: Kraków, data wystawienia: 24 września 2002, stwierdził, że
    źle i podświetlił mi wszystko, z wyjątkiem Miejsca wystawienia :-(
    2. Przy drugim zadaniu wyświetlił mi, że "minął termin ważności", ale
    jeśli już to on nawet nie nadszedł.
    Po tym wszystkim mi się odechciało.

    Czy ja coś źle robię czy autorzy ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.

  • 12. Data: 2004-11-01 21:22:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

> [...]
    > źle i podświetlił mi wszystko, z wyjątkiem Miejsca wystawienia :-(
    > 2. Przy drugim zadaniu wyświetlił mi, że "minął termin ważności", ale

    Bo trzeba napisac "czterysta złotych", a datę wpisać dokładniej, czyli
    "24 września 2002 r.". Kwote cyfrowo pzyjmuje i 400,- i 400- i 400-------.

    W drugim zadaniu rzeczywiscie cos im sie walnelo. Ale najlepsze jest 4.
    Komunikat "Blad nieodnaleziony" przy podswietlonych na czerwono kwotach
    (kwoty sie nie zgadzaja).

    Coz, chcielismy dobrze, wyszlo jak zwykle.

    Bartol

  • 13. Data: 2004-11-01 21:27:17
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości

    > ja sie bankom nie dziwie - no bo jak
    > tu uznawac czeki jak ludziska miewaja wielkie problemy ze skorzystaniem z
    > bankomatu ;-)))))))

    No bankomat znany jest i lubiany od kilkudziesięciu lat. A zegar (2000
    lat?) - może byś zmienił czas z Kamczatki? :)

  • 14. Data: 2004-11-01 21:27:36
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Nov 2004 22:22:45 +0100,
    osoba podpisana: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta>
    napisała:

    > Bo trzeba napisac "czterysta złotych", a datę wpisać dokładniej, czyli
    do "czterysta złotych" też doszedłem :-) swoją drogą, nie pamiętam czy
    tak wypełniałem, jak jeszcze uzywałem czeków.
    > "24 września 2002 r.". Kwote cyfrowo pzyjmuje i 400,- i 400- i 400-------.
    no własnie było wpisane 400------- i nie przyjął, ale to może przez tą
    "słownie".
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.

  • 15. Data: 2004-11-01 21:29:12
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    MXW wrote:

    > no bo jak
    > tu uznawac czeki jak ludziska miewaja wielkie problemy ze skorzystaniem z
    > bankomatu ;-)))))))

    Oraz z ustawieniem daty, interpukcją, klarownym wyrażaniem myśli, że o
    elementarnym rozsądku nie wspomnę.

  • 16. Data: 2004-11-01 21:40:42
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Bartol Partol napisał(a):
    > Bo trzeba napisac "czterysta złotych", a datę wpisać dokładniej, czyli
    > "24 września 2002 r.". Kwote cyfrowo pzyjmuje i 400,- i 400- i 400-------.

    Z "czterysta złotych" dałem radę, bo "ł" kodowane w Windowsie i w ISO
    jest jednakowe. Ale na "24 września 2002 r." poległem, bo nijak pod
    linuksem windowsowego "ś" wpisać nie mogłem ;-)

    --
    Marek

  • 17. Data: 2004-11-01 21:40:47
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-01 19:21, kiedy Kamil Jonca napisał(a)
    co następuje:
    > Dnia Mon, 01 Nov 2004 17:55:04 +0100,
    > osoba podpisana: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    > napisała:
    > [...]
    >

    > Wyobrażasz sobie minę panienki w banku gdy jej dasz indosowany czek ze
    > stanów ?
    > KJ
    > :-)

    A bo ja wiem?
    Sądząc z tego: http://skocz.pl/iri to nie we wszystkich bankach by się
    tak bardzo dziwili.
    Pomijam tu kwestię estetyczną: uwielbiam miny tych panienek (niezależnie
    od płci metrykalnej).

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 18. Data: 2004-11-01 21:44:05
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-01 19:48, kiedy Michal Jankowski
    napisał(a) co następuje:

    > Dlatego, że banki mają w regulaminach napisane "czeków indosowanych
    > nie realizuje się" albo podobną formułkę.

    Chyba nie wszystkie banki.
    Zresztą , dla edukacji powszechnej: jeśli możesz przytoczyć takie
    fragmenty regulaminów, to przytocz, dla powszechnej wiedzy i świadomości
    publicznej.

  • 19. Data: 2004-11-01 21:46:40
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Mon, 01 Nov 2004 22:40:47 +0100,
    napisała:
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-11-01 19:21, kiedy Kamil Jonca napisał(a)
> [...]
    E-e. Przecięcie tegoo co piszą na stronie banku, a tego, co wie przecietna
    niedysponentka, to może nie jest zbiór pusty, ale na pewno miary zero.
    > Pomijam tu kwestię estetyczną: uwielbiam miny tych panienek (niezależnie
    > od płci metrykalnej).

    Dziwne masz upodobania :-P

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Spokojnie... To tylko prowokacja.

  • 20. Data: 2004-11-01 21:58:02
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-01 22:46, kiedy Kamil Jonca napisał(a)
    co następuje:

    > E-e. Przecięcie tegoo co piszą na stronie banku, a tego, co wie przecietna
    > niedysponentka, to może nie jest zbiór pusty, ale na pewno miary zero.

    Też se i nie upieram, ale zawsze można się na to powołać, nieprawdaż?

    > Dziwne masz upodobania :-P

    Trudno, niektórzy czytają i odpowiadają na posty osobnika co zegara nie
    umie ustawić (nie chodzi mi o Ciebie Glenn ;-P, u ciebie to nigdy więcej
    niż godzinka), a ja lubię konfundować panienki. Chociaż w bankach jakby
    mniej, bo trzeba odstać w kolejce.