  • 1. Data: 2004-11-01 11:57:13
    Temat: ING BankOnLine - dane nadawcy/odbiorcy przy przelewach
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Zastanawiają mnie następujące rzeczy. Przede wszystkim gdy dokonuję
    przelewu, to moje dane, czyli dane nadawcy są niepełne (brakuje kodu
    miejscowości). Gdy robię przelew, to pole nadawca wygląda następująco
    (oczywiście dane podaję zmyślone):

    KOWALSKI JAN
    CZEREŚNIOWA 5/21
    SOSNOWIEC

    Brak kodu pocztowego przed nazwą miejscowości, choć w Danych Klienta na
    stronie serwisu jest on wyświetlany.
    Może czepiam się szczegółów, ale zastanawiam się czy u Was też tak jest.

    Druga sprawa. Niedawno dokonywałem przelewu na konto w mBanku i mój
    kontrahent przesłał mi zrzut ekranu duplikatu z przelewu abym sobie
    obejrzał. Otóż okazało się, że dane adresata zostały przekazane w jakiś
    chaotyczny sposób, a chodzi o to, że w poszczególnych polach znalazły się
    dane, które nie powinny się tam znaleźć. Dla przykładu podaję również
    zmyślone dane:

    Nazwa/imię i nazwisko odbiorcy: Michał KowalskiWiśniowa 4/35
    Adres odbiorcy (ulica): 00-000 Katowice
    Kod pocztowy, miejscowość: [to pole było puste]

    Jak widać nazwa odbiorcy i nazwa ulicy znalazła się w tej samej linii, a na
    dodatek pola te zlały się ze sobą. Nie wiem co jest grane, bo ja dane te
    podałem następująco:

    Michał Kowalski
    Wiśniowa 4/35
    00-000 Katowice

    Dodatkowo dane nadawcy, czyli moje również nie zostały przekazane tak jak
    widnieje to u mnie na duplikacie przelewu. Ukośnik w numerze ulicy został
    odwrócony i wygląda to następująco:

    CZEREŚNIOWA 5\21

    pomimo, że u mnie na stronie wyświetla się prawidłowo tak jak na podałem na
    początku. Mam zatem dwa pytania.

    Czy u Was przy dokonywaniu przelewów przez ING BankOnLine również nie jest
    podawany kod nadawcy?

    Dlaczego dane adresata zostały przekazane w tak chaotyczny sposób i czy Wam
    się to też zdarza?

    --
    chairon