  • Data: 2002-09-16 16:20:39
    Temat: Re: czek potwierdzony - najlepszy sposób kupna działki bud.
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Od kiedy to notariusz kontroluje platnosci?

    nie kontroluje platnosci.
    ale akt sie podpisuje, kiedy strony oswiadcza, ze zapisane w nim fakty
    (przekazanie kluczy, pieniedzy) nastapily.
    Ja nie potwierdzilbym otrzymania pieniedzy, gdybym ich faktycznie
    nie otrzymal. Bo akt notarialny jest DOWODEM pobrania pieniedzy.
    Nie wplacilbym tez nikomu obcemu na konto pieniedzy ,,zawczasu'',
    bo zawsze moze sie zdarzyc nieszczescvie - zemrze sie mu w drastycznym
    przypadku, a spadkobiercy powiedza, ze nie bylo zadnej umowy sprzedazy,
    nie wiedza za co to pieniadze wiec ani nieruchomosci ani kasy nie oddadza...

    Dlatego norma jest przekazywanie gotowki w biurze notariusza.
    Notariusz do pieniedzy sie nie dotyka, on przeczekuje ten moment trzymajac
    w garsci akty i jak storny sobie zaplaca to wrecza akt notarialny.

    Chyba nigdy nic powaznego u notariusza nie zalatwiales?

    pozdrawiam

    romekk

    --
    http://naked.one.pl/~romek