  • 31. Data: 2004-10-03 16:09:34
    Temat: Re: cwancyk w multibanku - oszczędzasz 4pln/miesięcznie ;)
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sun, 3 Oct 2004 12:28:17 +0200, w <cjok90$h8v$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Bogdan
    B." <b...@w...pl> napisał(-a):

    > Prawie każdy bank (ponoć z wyjątkiem Kredyt banku) łyka, bo przy
    > automatycznym księgowaniu zwraca uwagę tylko na numer. A potem np. taki ING
    > przegrywa sprawę w sądzie z klientem, który zrobił przelew niewłaściwej

    PKO BP odbił mi kiedyś taki przelew. I to dlatego, że napisałem jako
    beneficjenta samą nazwę spółdzielni (bez reszty danych).

    Po sposobie działania wnioskuję, że to robił jakiś niedopracowany program, a
    nie człowiek.

  • 32. Data: 2004-10-03 19:36:05
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2004 09:12:15 +0200, Doktor Plama naskrobał(a):

    > w multibanku można założyć ror - multikonto razem z żoną mężem w następujący
    > sposób:
    >
    > 1. zakładamy multikonto jestem na siebie (prowadzenie 3pln),
    > 2. robimy pełnomocnictwo na współmałżonka (0pln)
    > 3. korzystamy z konta we dwójkę do woli - wszystkie przelewy wynagrodzeń
    > moje i żony spokojnie docierają na konto
    >
    > w ten sposób unikami założenia multikonta MY, którego prowadzenie kostuje
    > 7pln

    nonono .... :)
    bierzesz dziecko do INGu zakładasz mu konto studenta robisz sie
    pełnomocnikiem i płacisz za prowadzenie 2zł za przelewy 0 zł :P

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 33. Data: 2004-10-03 21:08:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Doktor Plama napisał(a):

    > no i pięknie!

    Pięknie. Tylko, że mowa o przelewach wychodzących.

  • 34. Data: 2004-10-04 15:41:18
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Doktor Plama" <f...@o...pl> wrote in message
    > dokłądnie tak trzeba będzie zrobić jak w pkt. 2 .. a małżonkę zapoznać z
    > faktem, iż nie będzie miała karty.. w sumie i tak korzysta z niej raz na
    pół
    > roku ;)

    Dla dwóch złotych miesięcznie??? No, no, no - nie wiem czy jesteś tak biedny
    czy tak skąpy...

    pzdr
    topjes

  • 35. Data: 2004-10-04 16:58:38
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bierzesz dziecko do INGu zakładasz mu konto studenta robisz sie
    > pełnomocnikiem i płacisz za prowadzenie 2zł za przelewy 0 zł :P

    ta.. ale dziecko to trzeba miec.. albo mieć za co utrzymać..:)

  • 36. Data: 2004-10-04 18:18:18
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To fakt ;-)

    > Eee, do bani ta umowa. To ja mam lepszą, takich już nie robią :(
    >
    > Bogdan B.

    Jeśli chodzi o przyjmowanie przelewow na imie i nazwisko pelnomocnika do
    Panskiego rachunku to podstawa przyjecia przelewu jest podany prawidlowo
    numer konta (zgodnie z Prawem Bankowym)

    W przypadku pytan chetnie na nie odpowiem.

    Z powazaniem
    Aneta Kolad
    Inspektor Bankowy
    Biuro Telefonicznej Obslugi Klienta
    BRE Bank SA - MultiBank

  • 37. Data: 2004-10-04 19:03:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > numer konta (zgodnie z Prawem Bankowym)
    >
    > W przypadku pytan chetnie na nie odpowiem.

    Ale PLAMA doktorze! ;-PPP
    z tego postu wynika ze Aneta Kolad = "Doktor Plama"
    ATPO, a po co ujawniałeś jej imię i nazwisko??

  • 38. Data: 2004-10-04 19:24:14
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Doktor Plama wrote:

> [...]
    > prawidlowo numer konta (zgodnie z Prawem Bankowym)
    >
    > W przypadku pytan chetnie na nie odpowiem.

    Szanowna Pani!

    Myli mnie Pani z dr Plamą, który ma potrzebę przyjmowania przelewów na
    nazwisko pełnomocnika.
    Ja takiej potrzeby nie posiadam. Posiadam natomiast umowę z BRE Bank SA -
    MultiBank, w której nie ma paragrafu 10 w brzmieniu wcześniej cytowanym. Z
    nowszej wersji tego paragrafu BRE Bank SA zrobił sobie zabezpieczenie przed
    klientami którzy pomylili się przy przelewach WYCHODZĄCYCH z Multibanku. Co
    jednak dr Plamie nie pomoże ani zaszkodzi.
    Osobiście ogólnikowe powoływanie się na Prawo Bankowe nie robi na mnie
    wrażenia od czasu gdy banki powołując się na art. 7 zaczęły nazywać
    papierowe wydruki "elektronicznym nośnikiem informacji" :-))

    z ukłonami,
    Bogdan B.

  • 39. Data: 2004-10-04 19:58:12
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cjs87e$r0e$...@n...news.tpi.pl,
    Bogdan B. <b...@w...pl>:

    > Szanowna Pani!
    >
    > Myli mnie Pani z dr Plamą

    To chyba nie takie proste. dr Plama to takze dr Jekyll ;)

    --
    Robert

  • 40. Data: 2004-10-04 20:53:58
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Bogdan B. wrote:

    > Szanowna Pani!
    >
    > Myli mnie Pani z dr Plamą, który ma potrzebę przyjmowania przelewów na
    > nazwisko pełnomocnika...
    >
    > z ukłonami,
    > Bogdan B.

    Szanowny Panie :-)
    Myli Pan tę Panią z tym niechlujem, dr Plamą, który ma potrzebę cytowania,
    ale nie wie do czego służy cudzysłów.

    z równie niskimi :-)
    St.