  • 1. Data: 2002-04-26 11:40:40
    Temat: co zamiast Inteligo?
    Od: <r...@p...onet.pl>

    sporo ludzi pewnie opusci teraz Inteligo, ale ciekawe jest gdzie beda
    przechodzili...

    jak ktos juz ma po 2-3 konta to po prostu bedzie uzywal innych, ale tacy ktorzy
    uzywali Inteligo jako jedynego ebanku musza podjac decyzje,

    mbank to oczywisty wybor, ale moze ludzie rozsieja sie po wiekszej ilosci
    bankow. Co myslicie?

  • 2. Data: 2002-04-26 11:59:55
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    wrote in news:2f8e.00000201.3cc93cb7@newsgate.onet.pl:

    > sporo ludzi pewnie opusci teraz Inteligo, ale ciekawe jest gdzie
    > beda przechodzili...[...]
    > mbank to oczywisty wybor, ale moze ludzie rozsieja sie po wiekszej
    > ilosci bankow. Co myslicie?

    Ja do Fortisa, i zadowolony jestem. :)

    --
    empeg

    {3414E0D1-3EBD-4B8C-9402-DB05241C92AD}

  • 3. Data: 2002-04-26 12:35:15
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > mbank to oczywisty wybor, ale moze ludzie rozsieja sie po wiekszej ilosci
    > bankow. Co myslicie?

    Ja sądzę, że skierują się do swoich lokalnych "marmurów".
    Dzięki bankom Internetowym oferta "klasyczna" poprawiła się.
    Niewiele wyższe oprocentowanie, i masa ograniczeń nie zachęca do banków
    internetowych.

    Bo niech mi ktoś poda powody dla których miałbym zrezygnować z PKO BP, czy
    BSK , czy mbank dla czy Inteligo ?????
    Niech mi ktoś poda powód dla którego miałbym założyć konto w Inteligo ?

  • 4. Data: 2002-04-26 12:39:25
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > BSK , czy mbank dla czy Inteligo ?????
    > Niech mi ktoś poda powód dla którego miałbym założyć konto w Inteligo ?

    Fakt nie widzę powodów dla których miałbyś założyć konto w Inteligo. Ja
    niestety takowe popełniłem, myślę że wkrótce naprawię swój błąd.

  • 5. Data: 2002-04-26 12:46:28
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Zwolennik stabilnych marmurów pozdrawia zwolennikow darmochy.

    Ciekawe kiedy taka sama dyskusja odbędzie sie na temat mBanku. Za 6 miesięcy,
    rok może troche pozniej, ale kiedyś musi sie skonczycz czas siania (kupowania
    za kilkaset PLN klienta który nie chce placic za nic i nie przynosi praktycznie
    zadnego dochodu) i zacznie czas zniw - brania oplat od klientow
    przyzwyczajonych do interface'u, kolorow, logo itp.

    PS.
    Oczywiscie to co zyskacie przed zniwami to wasze i nikt tego nie odbierze.

  • 6. Data: 2002-04-26 13:12:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > klienta który nie chce placic za nic i nie przynosi praktycznie
    > zadnego dochodu) i zacznie czas zniw - brania oplat od klientow
    > przyzwyczajonych do interface'u, kolorow, logo itp.

    Pewnie masz racje... np. takie karty kredytowe bez prowizji z dlugim gace
    periodem przeciez instniec nie moga ;).

    Maciej

  • 7. Data: 2002-04-26 13:16:19
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Pewnie masz racje... np. takie karty kredytowe bez prowizji z dlugim gace
    > periodem przeciez instniec nie moga ;).
    >
    > Maciej

    Możesz rozwinąc bo nie rozumiem. :-(

  • 8. Data: 2002-04-26 13:23:42
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 02:46:28PM +0200, i...@p...onet.pl wrote:

    > Zwolennik stabilnych marmurów pozdrawia zwolennikow darmochy.

    Wole odsiedziec swoje w domu.

    A tak btw - czy bank czestochowa to jest jeden z tych stabilnych
    marmurkow? Ew. czy tzw. stabilne marmurki dzialaja w oparciu o inne
    przepisy bankowe?

> [...]
    > zadnego dochodu) i zacznie czas zniw - brania oplat od klientow
    > przyzwyczajonych do interface'u, kolorow, logo itp.

    Gadasz bzdury. Jesli bym mial przenosic sie do mbanku/inteligo _tylko_
    dlatego ze oferuje lepszy procent to bym byl rownie zaslepiony co Ty
    na temat marmurow. Po prostu decyzja przesiadki na inne oferty bierze
    sie z niecheci do sposobu obslugi i umiejscowienia klienta w
    tzw. klasycznym banku.

    > Oczywiscie to co zyskacie przed zniwami to wasze i nikt tego nie odbierze.

    LOL. Na potege.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-04-26 13:31:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Możesz rozwinąc bo nie rozumiem. :-(

    Idac tropem na ktory starasz nas naprowadzic... karta kredytowa jest
    niedochodowa dla banku bo bank nie dostaje za udzielony kredyt zadnej
    prowizji od posiadacza [splata w terminie]... skoro banki z darmowym
    prowadzeniem rachunku, czy przelewamy nie moga istniec to zapewne karty
    kredytowe tez nie moga ;). Moze dla kilku osob bedzie to szokiem, ale banki
    nie zarabiaja wylacznie na prowadzeniu rachunku, przelewach, wyplatach z
    bankomatow itp. To ze uslugi niektorych bankow sa darmowe nie znaczy ze bank
    nie zarabia kliencie.

    Maciej

  • 10. Data: 2002-04-26 13:51:36
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Boshe. Mam konto i w mbanku i w inteligo i jakos nie robie paniki o glupie
    99 gr na miesiac.
    Jak komus sie nie podoba to niech zamyka konto i koniec, a nie tak jak
    ostatnio zauwazylem na grupie ludzie masowo przezywaja orgazm "zamknalem
    konto inteligo". Zenujace.