  • Data: 2002-04-26 19:25:45
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1. BTW i LOL cytowałem za Tobą. BTW wynikało z kontekstu a LOL nie moglem w
    zaden sposob dopasowac, ale bardzo dziekuje za wytlumaczenie. Nigdy nie wstydze
    sie zapytac jak czegos nie wiem bo mysle ze to rozsadniejsze niz udawac
    modrzejszego niz sie jest.

    2. Nie jestem wrozka ale jak ceny sa rynkowe to nie moga istotnie i bezkarnie
    wzrastac. Jak cos kosztuje 10PLN i zdrozeje o 2 PLN to jest to wzrost o 20%.
    Jak coś jest za darmo i zdrozeje o 2 PLN to wychodzi wzrost tak gdzies kolo
    nieskonczonosci. A ceny w bankach wirtualnych uwazam za dumpingowe i wroze im
    stosunkow krotki zywot choc moze to byc jeszcze kilkanascie misiecy a nawet 2 -
    3 lata.
    3. Do oddzialu chodze rzadko i na kolejki sie nie natykam (nie powiem gdzie to
    bo wszyscy tam zaczną chodzic)
    4.Rachunek mam odmiejscowiony od prawie 3 lat ale jeszcze nie zdarzylo mi sie z
    tego skorzystac
    5. Nikt tutaj nie twierdzi ze ma rachunk tylko w banku witualny. Kazdy wspomaga
    sie jakims marmurem aby rozsadnie wplacac gotowke i zalatwiac sprawy ktorych
    przez inernet zalatwic nie mozna wiec zawsze sie zastanawiam; po co mi dwa
    rachunki jak jeden wystarczy w zupelnosci.

    I nadal kocham marmury. Wolno mi a co.