  • Data: 2002-04-26 19:41:51
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak coś jest za darmo i zdrozeje o 2 PLN to wychodzi wzrost tak gdzies
    kolo
    > nieskonczonosci. A ceny w bankach wirtualnych uwazam za dumpingowe i wroze
    im
    > stosunkow krotki zywot choc moze to byc jeszcze kilkanascie misiecy a
    nawet 2 -
    > 3 lata.

    No moze podpierasz sie Firstem, ale ja za to dam Egg'a na kontrprzyklad.
    Poza tym - zauwaz nasz polska specyfike - duzo ludzi rachuneczki jeszcze
    placi na poczcie od czego buli 3 zlocisze. A jak tak zacznie coraz wiecej
    ludzi miec dostep do sieci????

    Ja mysle, ze przyszlosc raczej i tak lezy w takim Multibanku - czy ogolnie
    Mc'bankow.
    Ludzie maja coraz mniej czasu. Jesli ktos pracyje 9-17 + dojazd - to
    naprawde nie bedzie latal do banku gdzie sa kolejki jeszcze -tylko sobie z
    pracy (prywata ;) albo z domu zalatwi.

    Czy to wniosek o debecik czy KK czy cokolwiek - jak bedzie bral raz na pare
    lat kredyt na samochod, dom, zakup dzialki - to wlasnie twtedy pojdzie do
    malego oddzialu ktory bedzie na rogu.

    Dlatego dla mnie marmurki moga przestac istniec :)