  • 21. Data: 2003-01-06 22:49:04
    Temat: Re: co przemawia za NIEzakładaniem konta w Inteligo??
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avd0uo$24r$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
    > Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> w poście

    > A jak się go 'odmawia'? Można przez www??

    Nie, telefon. Ale najwyraźniej w błąd Cię wprowadziłem, patrz post Glenn.
    Opis sugeruje, że trzeba to wziąć, w dodatku ludzie relacjonują, że
    zapominają rezygnować.

    > E...sorry za lamerstwo ale co to jest MO/TO/IO ??

    Transakcje bezgotówkowe z użyciem poczty, telefonu, internetu.

    --
    Robert

  • 22. Data: 2003-01-06 22:49:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ja slyszalem, że 11/12 lub (bardziej prawdopodobne) 18/19 stycznia.

    po 20 dla wszystkich 15/16 "testowo" juz bedzie dzilac - w sumie to
    chyba nawet po testach jest - czekaja na podpis z urzedu

  • 23. Data: 2003-01-06 23:06:39
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Marcin Lubojański <m...@p...pl> w
    poście news:avcv72$7o$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał:

    Czytaliście to:

    "W ramach I edycji Promocji zostanie wypłaconych 2000 (dwa tysiące) premii
    dla osób

    trzecich. Premie będą wypłacane osobom trzecim według kolejności nabywania
    przez te osoby

    uprawnień do otrzymania premii. Pozostałe osoby trzecie, które spełnią
    warunki do

    otrzymania premii będą mogły być objęte następną edycją Promocji."

    Zostawili sobie haczyk. Zawsze mogą powiedzieć że 2tys. osób już dostało
    premię i koniec, 50 zł nie dostaniesz nigdy.

    Marcin Lubojański
    najciekawsze strony turystyczne:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 24. Data: 2003-01-07 19:47:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    >Mozna wplacac - wyplacac nie - i pewnie jeszcze dluuuugo tak zostanie.
    >Konto bez karty - jest niepelnowartosciowe - zwlaszcza, ze mozna nia
    >placic w Inecie :)

    Chyba że nie można...
    Wczoraj miałem przypadek mojego kolegi, który chciał kupić coś przez
    Internet. No i odrzucilo jego kartę, bo to VE i przechodzi tylko w
    specyficznych miejscach.
    Użyłem mojej karty z mBanku i przeszla bez problemu. Karta z Inteligo
    tylko zaniża bezpieczeństwo. Robienie z VE karty do płatności na
    odległość jest niezbyt sensowne i chyba nawet mocno niezalecane przez Visę.

    Opcja z mBankiem jest droższa o 12zł rocznie, ale za to wg mnie pewniejsza.

    >Reasumujac - dla dzieciakow raczej sie nie oplaca - jesli chcesz z
    >niego korzystac jest ok*

    Hm... Wg mnie jeszcze bardziej OK jest mBank. Ale to już osobiście
    trzeba rozważyć.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 25. Data: 2003-01-07 19:52:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    >Witam
    >Nie za bardzo się orientuję jakie są przeciwskazania żeby nie skorzystać z
    >promocji inteligo.
    >Może ktoś mi podpowie?
    >Chcą 1 zl za kartę miesięcznie i 5 zł za prowadzenie konta jeśli saldo jest
    >mniejsze od 100zł.
    >Coś jeszcze?

    Opłaty za przelewy. Dziki interfejs. Krótka historia rachunku (3 miesiące).
    Zamotany podział na przelewy i QuickPrzelewy, przy czym te drugie nie
    mogą być definiowane. Właściciel.

    Zainteresuj się mBankiem. Wg mnie przyjemniejszy.

    >? Karta chyba nie jest obowiązkowa??

    w mBanku jest za darmo.

  • 26. Data: 2003-01-08 11:34:47
    Od: Jozef Zbrodel <j...@p...onet.pl>

    Tristan Alder wrote:

    > Opłaty za przelewy.
    OK.

    > Dziki interfejs.
    De gustibus... Ja wolę w tym względzie Inteligo od mBanku. Mniejsza
    liczba przeładowań strony dla wykonania konkretnej operacji

    > Krótka historia rachunku (3 miesiące).
    To może być problem, ale można przecież historię trzymać lokalnie.

    > Zamotany podział na przelewy i QuickPrzelewy,
    Ja wiem czy zamotany?

    > przy czym te drugie nie
    > mogą być definiowane.

    Ale ich wykonanie jest banalnie proste (przynajmniej jesli chodzi o
    przelewy pomiędzy własnymi rachunkami) bo oba rachunki wybiera sie z
    listy i robi się to szybciej niż dojscie do zdefiniowanego przelewu w
    mBanku.

    Jeszcze "za":
    - Serwis SMS informujący o wszystkich zmianach na rachunku oraz o
    niewykonaniu z jakis powodów przelewu.

    > Właściciel.
    Ja wiem? Sam uciekłem z "marmurowego" PKOBP. Ale w przypadku banku
    witrualnego ten własciciel mi nie przeszkadza. A póki co, mamy
    bezpłatne wypłaty z bankomatów PKOBP, a to jest największa sieć w
    kraju.

    > Zainteresuj się mBankiem. Wg mnie przyjemniejszy.

    Na pewno nieco tańszy. Jak ktos robi dziesiątki przelewów, to jest to
    istotne.

    Najlepiej mieć oba. Ważne przelewy robię z Inteligo - mam
    potwierdzenie SMS-em że przelew wyszedł albo że nie wyszedł. Mam też
    potwierdzenie że wpłynęła pensja lub pieniądze za zlecenia - nie muszę
    co chwila z niepokojem sprawdzać "czy już są moje pieniądze?".

    Mniej ważne przelewy robię z mBanku bo są za darmo.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]

  • 27. Data: 2003-01-08 17:14:19
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Tristan Alder <s...@p...onet.pl> w poście
    news:avfb5o$90a$2@serwus.bnet.pl napisał:

    > Zainteresuj się mBankiem. Wg mnie przyjemniejszy.

    Właśnie już miałem zakładać tam konto bo taniej i lepszy %
    ale te 50zł (nawet do x10) kusi.

    Tylko nie wiem jak jest z płaceniem Inteligo tych 50zł bo w promocji pisze
    że dają pierwszym 2tys. osób.