  • Data: 2018-11-20 21:20:44
    Temat: Re: co kupić? USD czy EUR?
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Złoto bulionowe kosztuje na wejściu 8% niestety, poza tym jest gigantycznie obecnie
    przesacowane. A srebro ciężkie :(

    no nie żartuj, przecież nie kupiłbym kruszcu, inwestuję w metale, a w
    zasadzie to w zmianę ich wartości ;-)

    > Na kupionych $ już zarobiłem. Ale EUR równie dobre - a do tego można je darmowo
    wyekspediować za granicę, np. do N26.

    fizycznie kupiłeś te dolary?
    u mnie idealnie sprawdza się FI inwestujący w obligacje w USD, w
    ostatnich 6 miesiącach +4% i czekam na dalsze wzrosty (jak tylko w USA
    zaczną podnosić stopy procentowe)

    > Ogólnie wolę słuchać PETRU - 1/3 PLN, 1/3 $, 1/3 EUR. Ciekawy tylko jestem, gdzie
    trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

    PLN tak, USD jw., ale po co EUR? na tej walucie zmienność jest
    relatywnie niewielka...

    --
    pozdrawiam
    RobertS