    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co jest za granica a u nas nie?
    Date: Sat, 18 Dec 2004 10:24:23 +0100

    zdan napisał(a):

    > Wcale nie lubię stać w kolejkach i trafia mnie jak muszę czekać na
    > poczcie. Tylko, że jest to jeden z nielicznych przypadków, że nie mam
    > wyjścia. Bo niby gdzie indziej odbiorę list polecony lub paczkę?

    Koleżanka chyba miała na myśli ludzi opłacających tam rachunki.
    To, że na poczcie robi sie to, do czego jest ona przeznaczona, to
    całkiem normalne...

    Mnie jakoś słowo "poczta" kojarzy się z listami, listonoszem, paczkami,
    etc. Większości ludzi kojarzy się z płaceniem za rachunki. Tylko ja za
    cholerę nie wiem dlaczego ludzie tak bardzo tę pocztę kochają.

    Obecnie większość rachunków można zapłacić też w terminalach
    odpowiedniej sieci, przy okazji zakupów, tankowania. Często robię zakupy
    i widziałem RAZ w życiu, jak ktoś opłacał w ten sposób rachunek. Za to
    gdy wejdę na pocztę - to ogonek ludzi opłacających te same rachunki (i
    to dużo drożej niż w sieci płatniczej) jest taki na 20 minut czekania...

    Tylko jak tych ludzi zmusić, żeby zaczęli myśleć?