    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: Thu, 22 May 2003 18:10:35 +0200

    > niestety tu sie nei zgodze bo ten facet am wpływ na przyszlych mgr a czym
    > skorupka z amlodu nasiaknei tym nastarosc traci ...i za killka lat jak
    > takicvh mgr po panu profesorze bedzie wiecej tym wieksza sznsa ze jakis
    > trafi na miejsce po tygrysku i bedzie po ptakach znowu bida :((
    >
    > a tak btw ze taka ukrania ma liniowy a my nei ehhh

    Jest niewątpliwie przykrą rzeczą, że tego pokroju osobnicy
    sieją zamęt w młodych głowach i gdyby to ode mnie zależało to
    niechybnie odsunąłbym ich od pracy dydaktycznej.
    Samo niebezpieczeństwo jest jednak nieco przesadzone gdyż
    należy jeszcze wziąć pod uwagę, że wychowankowie pana prof.
    też mają swój rozum i zapewne przynajmniej część z nich potrafi
    się nim posługiwać.

    Pix