  • 11. Data: 2004-05-22 11:20:33
    Temat: Re: city phone :(
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:c8nb6f$p2c$1@news.onet.pl...

    > w inteligo - IMO warto mieć debet.... szczególnie jak to konto ma byc do
    > bankomatow ;)

    Naturalnie ze mam - dali mi nawet wiecej niz chcialem i chwale sobie
    Inteligo :D Citi natomiast z debetem mialo przestraszne problemy i
    uslyszalem ze w ramach dlugiej wpolpracy przyniesie pan tylko: "*,*,*,*,"
    (pensja tam nie wplywa bo w styczniu mi podpadli i zaczela wplywac na
    innekonto :-)

    > I to jest główne ?

    Glownego juz chyba nie bedzie jako takiego. Ale to bedzie do robienia
    przelewow (darmowe) i rozdysponowania srodkow pomiedzy dwa pozostale konta.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-05-22 11:25:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Glownego juz chyba nie bedzie jako takiego. Ale to bedzie do robienia
    > przelewow (darmowe) i rozdysponowania srodkow pomiedzy dwa pozostale
    konta.

    Dodatkowo ING spelnia funkcje konta do wyjazdow zagranicznych (dwie karty:
    VE przeliczana przez $ i Maestro przez Euro + % prowizja od wyplaty z
    bankomatow i niezle kursy).

    No i mam fajny podglad kart przedplaconych ktore sa w rodzinie i w kazdej
    chwili moge je zasilic :-)

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-05-22 11:29:51
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    A i jeszcze - poki bedzie sie ktos uczyl w ING mozna miec konto student :-)
    mozna wiec miec 50 lat ale byc na podyplomowych studiach i konto student sie
    nalezy :-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2004-05-22 12:06:25
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Naturalnie ze mam - dali mi nawet wiecej niz chcialem i chwale sobie
    > Inteligo :D

    Ja też sobie chwalę. Szkoda tylko, że fundusze sa z prowizją...
    No i czekam na pkobp pod altamirą ;)

  • 15. Data: 2004-05-24 09:23:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Ostatnio jestem minimalista i pozostaje:
    > - mBank - bankomaty, skarbonka & fundusze
    > - inteligo - bankomaty, skarbonka & fundusze
    > - ING BSK - poniekad z obowiazku :-) ale też karta Maestro - siec
    > bankomatow ING i Eurnety z 1 PLN
    > - KK Citi
    > - KK BPH (tu choc droga, to z sentymentu bo karta mojej uczelni :D)
    >
    > Ostatnio pozegnalem sie z kontem i AmExem w Mille i wkrotce z kontem
    > w Citi :-)

    z Mille i citi tez sie żegnałem, tyle że do citi trafilem z łapanki
    handlobankowej :-)
    a Inteligo i ING (taryfę zero - właśnie dla VE i Maestro) utrzymuję nadal

    z KK BPH pożegnałem się z żalem, ale rosnące koszty, nawet za dostęp internetowy
    spowodowały racjonalizację składu moich rachunków - u mnie wygrała KK MC BZWBK.
    Twój zestaw nie jest zły ale parę dodatkowych kont ktore urzymuję daje mi lepszą
    wygodę - szczególnie planet Fortisa, ktore robi za konto główne :-)
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-05-24 09:33:17
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > z KK BPH pożegnałem się z żalem, ale rosnące koszty, nawet za dostęp
    internetowy
    > spowodowały racjonalizację składu moich rachunków - u mnie wygrała KK MC
    BZWBK.

    Z BPH tez bym chetnie zrezygnowal - szczegolnie ze mam na niej psi limit - a
    cena karty ie jest wspolmierna do niego. Jednak warto miec jakiegos MC :-)

    > Twój zestaw nie jest zły ale parę dodatkowych kont ktore urzymuję daje mi
    lepszą
    > wygodę - szczególnie planet Fortisa, ktore robi za konto główne :-)

    Ja to robie w ramach minimalizacji. No i dodatkowo zrobilem sie leniwy i nie
    chce mi sie zasilac coraz wiekszei ilosci kont jak z niknie z nich gotowka
    :D

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2004-05-24 09:40:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    JaKi wrote:
    > Ja to robie w ramach minimalizacji. No i dodatkowo zrobilem sie
    > leniwy i nie chce mi sie zasilac coraz wiekszei ilosci kont jak z
    > niknie z nich gotowka

    ja tez wlasnie sprawdzilem ile na jakim koncie płacę i dlatego wziałem KK BZWBK
    za 1/2 ceny zamiast tej z BPH, tym bardziej że obie to właśnie MC. BZWBK ma
    szybki i bezpłatny podgląd na transakcje karciane (widać od razu zestawienia
    operacji) i nie zmuszają mnie do prowadzenia rachunku.
    *** blad ***