  • 11. Data: 2005-04-15 07:39:42
    Temat: Re: citibank - zbrodnia doskonala
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> wrote in message
    news:d3m6h9$2v$1@news.onet.pl...

    > Dupcysz na prawo i lewo to płać. Luksus (utrzymanie kochanki) kosztuje -
    > powinni Ci dowalić jakąś akcyzę od tego

    piszesz tak bo sam bys zdrowo podupczyl a nie ma jak ?

  • 12. Data: 2005-04-15 09:39:34
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> wrote in message

    > W socjalizmie nie było akcyzy tylko, z przeproszeniem, domiar

    Bykowe też było - i komu to przeszkadzało? :)

    T.

  • 13. Data: 2005-04-15 12:59:52
    Od: e...@p...wprost.pl

    > Tylko jak ja mam powiedziec kochance, ze ja wcale nie jestem kochany, tylko
    > bank sie pomylil?

    no jak to co? spojrz jej prosto w oczy jak żonie codziennie (majac w
    swiadomosci ze sypiesz jakas inna ktora moze miec jakiegos ADIDASA) i
    powiedz."kocham cie...i" reszte juz sam wymyslisz.Wierze w Ciebie :)

    Pozdrow Żone :P

  • 14. Data: 2005-04-15 13:06:46
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik e...@p...wprost.pl napisał:

    > no jak to co? spojrz jej prosto w oczy jak żonie codziennie (majac w
    > swiadomosci ze sypiesz jakas inna ktora moze miec jakiegos ADIDASA) i
    > powiedz."kocham cie...i" reszte juz sam wymyslisz.Wierze w Ciebie :)

    Tym bardziej, ze kochanke zdecydowanie latwiej zmienic niz zone.

    > Pozdrow Żone :P

    Ech, to bylo brutalne. ;-)

    Bartol

  • 15. Data: 2005-04-15 19:53:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    A nie pomyliła ci się przypadkiem kochanka z _utrzymanką_ ;-)
    Kto to śpiewał: "I love you, you pay my rents"? (staaaare).

    Jacek

  • 16. Data: 2005-04-15 20:16:18
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >
    > A nie pomyliła ci się przypadkiem kochanka z _utrzymanką_ ;-)
    > Kto to śpiewał: "I love you, you pay my rents"? (staaaare).

    Chyba Pet Shop Boys ... :)
    Biedna kochanka - limit chce jej obniżyć ! ;)

    KS

  • 17. Data: 2005-04-15 20:19:10
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

    > Tym bardziej, ze kochanke zdecydowanie latwiej zmienic niz zone.

    Nie przesadzajmy...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-04-16 13:30:53
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Fri, 15 Apr 2005 15:06:46 +0200, Bartol Partol wrote:

    > Tym bardziej, ze kochanke zdecydowanie latwiej zmienic niz zone.

    Ehm, miałbym wątpliwości,
    Aby mieć z głowy żone często wystarczy powiedzieć o kochance,
    kochanka już wie o żonie więc tak łatwo się nie da.

    Rygel

  • 19. Data: 2005-04-17 17:56:48
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik r...@g...pl napisał:

    > Ehm, miałbym wątpliwości,
    > Aby mieć z głowy żone często wystarczy powiedzieć o kochance,
    > kochanka już wie o żonie więc tak łatwo się nie da.

    Hehehe, niby racja. Myslalem jednak rowniez o kwestiach formalnych.

    Bartol

  • 20. Data: 2005-04-17 17:57:27
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Mithos napisał: