  • 1. Data: 2004-07-28 20:34:54
    Temat: citibank - felerny oddzial..
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    wlasnie mnie cos trafilo...

    moi rodzice.. dostali czek wytawiony przez citibank..

    poniewaz trzeba go zrealizowac to polecilem im aby sie udali do citibanku,
    byc moze bedzie najprosciej... po rozmowie z infolinia wiedzialem sie ze aby
    zlozyc
    czek do inkasa.. to potrzebne bedzie konto

    no wiec moja mama poszla do citibanku i mowi kobiecie ze chce zalozyc konto,
    bo chce tez czek zlozyc... a kobieta jej ze do realizacji jednego czeku nie
    bedzie otwierac konta.. i ze poleca isc do innego banku.. np. pekao...

    moja mama tradycyjnie dzwoni do mnie , mowi w czym problem i podaje
    sluchawke kobiecie.. pytam sie jej czy jest jakis problem z otwarciem
    konta..?
    bo w koncu maja to w ofercie..
    a ta znowu ze do jednego czeku nie otwieraja konta, ....
    tlumacze ze otworarcie konta osobistego to jedna sprawa... a czek to
    druga...
    a ta znow ze przy otwieraniu trzeba zadeklarowac do czego jest to konto, czy
    na inwestycje czy lokatowe... i ze dla jednego czeku to mozna isc np. do
    Pekao...
    lekko sie wkurzylem juz, i pytam czy jest pracownikiem banku Pekao?
    ona nie jest ale poleca tam zalatwic sprawe... oczywiscie nic nie dociera do
    paniusi
    bo znowu mowi ze do jednego czeku to nie otworzy...

    i wez ty kurde rozmawiaj z baba...
    przez telefon nie chcialo mi sie dyskutowac, wzialem tylko nazwisko i bedzie
    pisemko..

    bo co ciekawe .. mama poszla do drugiego oddzialu ulice dalej, i tam zostala
    obsluzona szybciutko,
    milutko i bez problemu... na uwage ze w jednym z pobliskich oddzialow nie
    chcieli obsluzyc... pracownik powiedzial tylko ze wie w ktory oddzial chodzi
    , bo klienci przychodza i sie skarza..

    a tym felernym oddzialem byl Citigold w Gdyni na ulicy, Batorego 28/32

    pozdro
    SirmarK

  • 2. Data: 2004-07-28 20:37:13
    Temat: Re: citibank - felerny oddzial..
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Kozlowski <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl> wrote:
    > a tym felernym oddzialem byl Citigold w Gdyni na ulicy, Batorego 28/32

    Citigold powiadasz ;)
    A w sumie po cholere mamie konto w Citku?

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 3. Data: 2004-07-28 20:47:59
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    napisał w wiadomości news:ce92r2$1mt$1@news.onet.pl...
    > Citigold powiadasz ;)
    > A w sumie po cholere mamie konto w Citku?

    juz drugi raz musze dzis odpowiadac po co ;))

    musialem cos na szybko zaradzic w sprawie tego czeku..,
    a byl to moj pierwszy kontakt z czekiem zagranicznym..
    infolinia Multi powiedziala ze sie nie zajmuja realizacja czekow..
    no wiesz szukalem innego banku.. poniewaz czek pochodzil z citibanku
    pomyslalem ze moze choc troche prosciej bedzie by sie udac do polskiego
    citibanku..
    Infolinia Citi powiedziala ze aby przyjeli czek do inkasa to trzeba miec tam
    konto..
    no i tu masz powod..

    sam sie dziwie ze wylalem mame do Citi no ale widac czlowiek pod presja
    ma dziwne spojrzenie na sprawe.. ;))

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2004-07-28 22:01:42
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > juz drugi raz musze dzis odpowiadac po co ;))

    A przeciez doradzali po dobroci - isc do pekao :)

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2004-07-29 06:03:33
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>
    napisał w wiadomości news:41080dcb@news.home.net.pl:
    > a tym felernym oddzialem byl Citigold w Gdyni na ulicy, Batorego 28/32

    to nie kwestia oddziału :)
    ten bank "tak już ma" :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-07-29 17:46:14
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    plusz wrote:

    > to nie kwestia oddziału :)
    > ten bank "tak już ma" :)

    Bo kto korzysta z kont w CITI ;-)
    Są znacznie lepsze i znacznie tańsze oferty...

    Jedyne co im się udało to karta kredytowa.
    Trochę tylko za droga...

    Kartę mam a konta nie zamierzam...

    No ale nie należy się dziwić w koncu karta to CITI a konto to
    "Handlobank"...

  • 7. Data: 2004-07-29 17:50:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jedyne co im się udało to karta kredytowa.
    > Trochę tylko za droga...

    Trochę? Po ustawie o EIP biją wszelkie rekordy biorąc 6,5 PLN miesięcznie za
    "ubezpieczenie".

    > Kartę mam a konta nie zamierzam...

    To już wiemy.

    > No ale nie należy się dziwić w koncu karta to CITI a konto to
    > "Handlobank"...

    ROTFL! Toż Citi "zamordowało" taki fajny bank.

    PS. A te karty to sprzedawaj gdzie indziej - tutaj tracisz czas.

  • 8. Data: 2004-07-29 18:01:38
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Tomek wrote:

    > No ale nie należy się dziwić w koncu karta to CITI a
    > konto to "Handlobank"...

    Handlobank miał całkiem niezłą ofertę (mnie zadowalała) do czasu aż nie
    przyszło Citi i nie wyrównało.

    Bogdan B.

  • 9. Data: 2004-08-01 18:52:08
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > to nie kwestia oddziału :)
    > ten bank "tak już ma" :)

    i wygląda na to że tylko w Goldach ;))

    --
    As the Darkness creeps over the Northern mountains of Norway
    and the Silence reach the woods,

  • 10. Data: 2004-08-01 18:53:14
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Bogdan B." <b...@h...pl> wrote:
    > Handlobank miał całkiem niezłą ofertę (mnie zadowalała) do czasu aż nie
    > przyszło Citi i nie wyrównało.

    W dół rzecz jasna... :((

    --
    Works of art, painted black,