  • 11. Data: 2009-09-03 05:47:43
    Temat: Re: [citi] zmiana funkcjonalności?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:h7njuf$6mi$3@news.dialog.net.pl...

    > Ale wiesz, że w przypadku Citi masz czas na spłatę do dnia generowania
    > wyciągu, więc lekki poślizg jest bez konsekwencji ;)

    A wiesz, ze kilka lat temu przestalo to dzialac? Spoznic sie mozna jeden
    dzien roboczy (dla KIRu) i wtedy odsetki/oplaty sie nie nalicza. Jak sie
    kiedys zagapilem i spoznilem o 3 dni to zostaly naliczone, musialem dzwonic
    i korzystac z amnestii.

    MK

  • 12. Data: 2009-09-03 06:34:24
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 22:31:18 +0200, MK napisał(a):

    > Bo tam wkladasz kase do koperty i deklarujesz co wplaciles. Ktos musi
    > wyjac kase i przeliczyc. Jak sie wybierzesz na Senatorska,
    > Chalubinskiego czy Polna to zobaczysz tam takie, ktore ksieguja online
    > :). Uznanie karty debetowej online, a kredytowej podczas nocnego
    > przetwarzania. A jak do tego kopertowego wlozysz kase to jest ksiegowana
    > z data jej wlozenia, wiec jesli ktos nie potrzebuje natychmiast z niej
    > korzystac to spokojnie mozna zapakowac w koperte.

    Potwierdzam. Jak kiedyś korzystałem z ich usług to udało mi się to
    przetestować. Środki były na koncie widoczne ale niedostępne dla mnie,
    dopiero po kilku dniach stały się w pełni dostępne. Także kartę chyba
    można spokojnie tak spłacać.

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-09-03 07:07:43
    Temat: Re: zmiana funkcjonalności?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 3 Wrz, 07:47, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A wiesz, ze kilka lat temu przestalo to dzialac? Spoznic sie mozna jeden
    > dzien roboczy (dla KIRu) i wtedy odsetki/oplaty sie nie nalicza.
    Ile banków tak ma?
    W BZWBK zaobserwowałem to samo, spóźniłem się o jeden dzień (w sensie
    zaksięgowania) a odsetek ani prowizji (na szczescie) nie było.

  • 14. Data: 2009-09-03 08:09:13
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 3 Wrz, 09:07, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Ile banków tak ma?
    > W BZWBK zaobserwowałem to samo, spóźniłem się o jeden dzień (w sensie
    > zaksięgowania) a odsetek ani prowizji (na szczescie) nie było.

    Ze znanych mi na pewno ma tak jeszcze Polbank i to chyba nawet wiecej
    niz 1 dzien ;). Zapewne jeszcze wiele innych, bo to zabezpiecza banki
    przed naliczeniem kary w przypadku opoznionego ksiegowania.
    Przypominam sobie, ze kilka lat temu pomagalem pisac reklamacje
    kolezance jak BPH dokonal ksiegowania nastepnego dnia, bo przelew
    przyszedl III sesja, ale od tego czasu moglo cos sie zmienic. Toyota
    Bank chyba tez nie toleruje zadnych opoznien, raz sie spoznilem i
    naliczyli mi odsetki. BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
    reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

    MK

  • 15. Data: 2009-09-03 08:20:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 01:09:13 -0700, MK napisał(a):

    > BTW Toyota ciagle nie
    > odpowiedziala mi na reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

    Nieźle ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 16. Data: 2009-09-03 11:44:00
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 01:09:13 -0700 (PDT), MK napisał(a):

    > BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
    > reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.

    Bo co 30 dni nalezało składać reklamację do reklamacji do reklamacji ... ;)

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-09-03 16:29:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 07:47, MK pisze:
> [...]
    > dzien roboczy (dla KIRu) i wtedy odsetki/oplaty sie nie nalicza. Jak sie
    > kiedys zagapilem i spoznilem o 3 dni to zostaly naliczone, musialem

    Byłem przekonany, że jeszcze to działa. "Niestety" karta spłaca mi się
    automatycznie z ROR-u i nie mam poślizgów.

    --
    Pete

  • 18. Data: 2009-09-03 16:43:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Bo co 30 dni nalezało składać reklamację do reklamacji do reklamacji ...
    > ;)

    Hehe... wiekszy ubaw bede mial jak uda mi sie wpisac ich do Ksiegi rekordow
    Guinnessa ;).
    TB napisalem, ze w zwiazku z brakiem satysfakcjonujacego mnie rozwiazania
    reklamacji (a w zasadzie jakiejkolwiek reakcji) dziekuje za uslugi i nie
    zamierzam z nimi nigfdy wspolpracowac. Oczywiscie to nie zwalnia ich z
    obowiazku rozpatrzenia reklamacji, chociaz moze oni tak mysla...

    MK

  • 19. Data: 2009-09-03 18:41:52
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Niedawno byl "news" chyba nawet tu na grupie o gosciu, ktory wplacil na
    > konto (nie pamietam w ktorym banku tak ksieguja juz na etapie koperty)
    > koperte z pocietymi gazetami a nastepnie wyplacil w kasie 20tys
    > zadeklarowanych w tej kopercie.

    liście i zdjęcia z wakacji tez "wpłacali" :)

  • 20. Data: 2009-09-04 09:49:12
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 07:47:43 +0200, MK napisał(a):

> [...]
    > kiedys zagapilem i spoznilem o 3 dni to zostaly naliczone, musialem dzwonic

    To ciekawe co piszecie. Ja się spóźniłem ostatnio jeden dzień i odsetki
    zostały naliczone :(

    --
    pozdrawiam
    pawlak