eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiciti gold brak chargeback › Re: citi gold brak chargeback
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi gold brak chargeback
    Date: Mon, 20 Jun 2011 22:49:46 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <itoiqa$hbk$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1308610186 17780 172.20.26.233 (20 Jun 2011 22:49:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Jun 2011 22:49:46 +0000 (UTC)
    X-User: sinus1
    X-Forwarded-For: 89.72.148.201
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:554668
    [ ukryj nagłówki ]

    quwert <q...@g...pl> napisał(a):
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie występuje
    > takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.
    > Nie da się cofnąć transakcji!

    Dziwne. Ja mam b. pozytywne doświadczenia z Citkiem jeśli chodzi o chargeback.
    Pierwsza sprawa to obciążenie w złej walucie przez linie lotnicze (miało być w
    PLN wg rachunku a obciążyli w USD, przez co byłem ok. 150zł do tyłu). Telefon
    na partyline, wzięli wszystkie detale i przesłali pocztą dokumenty do podpisu
    (taka standardowa lista z kodami chargeback). Po ok. 2 miesiącach na rachunek
    karty wpadła różnica tych 150zł. To było 2 lata temu.

    W zeszłym roku inny chargeback, tym razem zbankrutowane internetowe biuro
    podróży (TerminalA.com) nie chciało dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet.
    Znowu telefon na partyline, dokumenty do podpisu i odesłania (pomogły maile z
    tego biura że są w fazie bankructwa i nie mogą spełnić moich żądań). Po 2-3
    miesiącach zwrot całej kwoty transakcji (mimo że należało mi się ok. 75% tej
    kwoty, powinni obciążyć mnie prowizją za niewykorzystanie biletu).

    Od tego czasu zawsze płacę Citkiem na "podejrzanych" stronach, w miejscach
    które wiem że mogą być nie do końca uczciwe albo mogą zbankrutować. Jestem w
    szoku że w Twoim przypadku nawet nie wiedzą co to chargeback.

    --
    Sinus


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1