    From: "d" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: chipowa karta a terminale POS
    Date: Thu, 17 Jul 2003 08:39:25 +0200

    > Tu KB podszedl wlasciwie: "klient chce chip'owa - klient ma chip'owa".
    > I tak za to zaplaci. A ze matol i nie widzi, ze ten chip to kwiatek do
    > kozucha, to i co??

    Wiesz jako posiadacz tej karty nie czuje sie matolem tym bardziej ze
    zalapalem sie na atakcyjna z mojego punktu widzenia promocje. Chyba 30 zl
    rocznie za kredytowa vise clasic to nie jest duzo?
    Po drugie nie zycze sobie aby jakis czlowiek podpisujacy sie nic nie
    mowiacym jo44 (liczba pewnie oznacza iq) obrazal mnie i wyzywal. Zapytalem
    sie bardzo grzecznie, bo problem jest dosc ciekawy i ze strony bankowcow jk
    i ze strony informatykow zajmujacych sie POSami. jesli czanowny jo nie masz
    specjanie nic do powiedzienia poza inwektywami w stylu matol to moze zajmij
    sie dzialka a nie internetem?

    pzdr
    DC