  • Data: 2003-07-17 05:07:25
    Temat: Re: chipowa karta a terminale POS
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote in message
    news:bf4l6o$c97$1@korweta.task.gda.pl...

    > Tu KB podszedl wlasciwie: "klient chce chip'owa - klient ma chip'owa".
    > I tak za to zaplaci. A ze matol i nie widzi, ze ten chip to kwiatek do
    > kozucha, to i co??

    ROTFL. Matolow to bym raczej szukal w KB i u aklajerow, bo nie potrafia
    dobrze zaprogramowac chipa/posa. Na problem mozliwoscia pominiecia chipa
    zwracalem uwage juz 2 lata temu. PolCard tlumaczyl, ze testowa wersja
    oprogramowania, gdy zakonczono testy powiedzieli, ze to wina karty.
    Zapytalem w KB, brak jakiejkolwiek reakcji. Zaproszono mnie do PolCardu aby
    tam sprawdzic w czym jest problem, gdy poprosilem o wyznaczenie konkretnego
    terminu... brak odpowiedzi.

    Maciej