  • Data: 2005-04-16 16:46:41
    Temat: Re: brak zameldowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...
    >[...]
    >Pisalem o praktycznych mozliwosciach. A te sa takie ze mozesz pojsc
    >do urzedu gminy/dzielnicowego, pokazac swoj dowod osobisty, powiedziec
    >ze potrzebujesz adresu zameldowania takiego i takiego osobnika,
    >i ten adres dostaniesz.

    Gdzie ja to słyszałem, że w pewnym państwie na zachód od Polski też
    możesz iść do urzędu, pokazać dowód i chcieć czyjegoś adresu? Urzędnik
    spisuje twoje dane i mówi kiedy będzie odpowiedź - następnego dnia lub
    szybciej. Następnego dnia dostajesz adres albo nie. Adresat może
    zastrzec, że o ile nie wyrazi konkretnej zgody to ludziom z ulicy się
    jego adresu nie podaje. Urzędnik za ujawnienie adresu wylatuje z roboty.
    Policja, banki i tego typu instytucje adres dostaną.
    W państwie na północ od Polski to z kolei niemal wszystko jawne...