  • 1. Data: 2005-04-15 11:35:07
    Temat: brak zameldowania
    Od: "Mateusz" <t...@t...pl>

    tak mi sie zdarzylo ze nie mam miejsca zameldowania.Jak narazie nie mam
    mozliwosci zameldowania (cala rodzina nadal siedzi zagranica).Wyrobilem sobie
    polskie ID (dowod osobisty).I tu zaczynaja sie schody.Kazdy bank pyta mnie o
    miejsce zameldowania a ja w nowym dowodzie mam BRAK (dysponuje tylko adresem
    korespondencyjnym) czy jakis bank np internetowy (mbank,inteligo) nie prowadzi
    skrupulatnego sprawdzania miejsca zameldowania lub poprostu nie ma uprawnien do
    sprawdzania takich rzeczy?

    Pozdrawiam Mateusz zagubiony w polskiej rzeczywistosci :)

  • 2. Data: 2005-04-15 11:45:58
    Temat: Re: brak zameldowania
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Mateusz" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uprawnien do
    > sprawdzania takich rzeczy?
    >
    > Pozdrawiam Mateusz zagubiony w polskiej rzeczywistosci :)

    umow sie z kolega
    zamelduj sie u niego na tydzien
    zaloz konto w banku
    wymelduj sie
    nie zapomnij jakos to wynagrodzic koledze (np kilka piwek)

    a tak na powaznie to wynika to tylko od pracownika bankowego czy sprawdzi
    meldunek czy nie
    wczoraj w urzedzie skarbowym skladalem PIT i nikt mnie nawet nie poprosil o
    jakis
    dokument tozsamosci a dokonywalem takze aktualizacji danych (nr konta
    bankowego
    na ktore maja zwrocic nadplate)

    PiotR

  • 3. Data: 2005-04-15 11:55:55
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > umow sie z kolega
    > zamelduj sie u niego na tydzien
    > zaloz konto w banku
    > wymelduj sie

    Nie zapomnij tez wziasc kredytu i wyjechac za granicę ;-)

  • 4. Data: 2005-04-15 12:07:09
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > jakis bank np internetowy (mbank,inteligo) nie prowadzi skrupulatnego
    > sprawdzania miejsca zameldowania lub poprostu nie ma uprawnien do

    a po co uprawnienia?
    musisz wyslac im ksero dowodu osobistego a tam jest adres zameldowania
    (lub BRAK)

    kursor

  • 5. Data: 2005-04-15 12:41:50
    Od: e...@p...wprost.pl

    > a po co uprawnienia?
    > musisz wyslac im ksero dowodu osobistego a tam jest adres zameldowania
    > (lub BRAK)
    >
    > kursor

    Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz brak sobie
    popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale napewno sie da)

  • 6. Data: 2005-04-15 12:53:20
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz
    > brak sobie popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale
    > napewno sie da)

    chcesz powiedziec, ze bank ma prawo w urzedzie sprawdzic moje zameldowanie?
    smiem w to watpic
    ale poniewaz moge sie mylic to prosze o ewentualne sprostowanie

    kursor

  • 7. Data: 2005-04-15 12:59:53
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    e...@p...wprost.pl napisał(a):

    > Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz brak sobie
    > popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale napewno sie da)

    To jest fałszerstwo. Za fałszerstwo idzie się siedzieć.

  • 8. Data: 2005-04-15 13:04:19
    Od: e...@p...wprost.pl

    > To jest fałszerstwo. Za fałszerstwo idzie się siedzieć.

    no fakt :( wobec tego odwoluje posta (bo nie chce isc siedziec za naklanianie
    do popelnienia)

    no ale i tak by sie nie kapneli bo wydaje mi sie ze sprawdzaja tylko dane
    dowodu a nie zameldowania.wiec taka magiczna xerowa by przeszla np w
    mbanku.myle sie?

  • 9. Data: 2005-04-15 19:11:57
    Od: "Jarek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mateusz <t...@t...pl> napisał(a):

    > tak mi sie zdarzylo ze nie mam miejsca zameldowania.
    > I tu zaczynaja sie schody.Kazdy bank pyta mnie o
    > miejsce zameldowania

    Trafiasz chyba na jakieś dziwne banki.
    Od kilku lat nie mam miejsca zameldowania, w tym czasie bez żadnych problemów
    zawierałem umowy rachunku bankowego z: BRE (WBE, OBD), LG Petro, Nordeą,
    Lukasem, Volkswagen Bankiem. Wszędzie wystarczyło podać miejsce zamieszkania,
    ewentualnie oświadczyć, że w takim a takim miejscu będzie się przebywać z
    zamiarem stałego pobytu. To wystarcza. Żadne miejsce zameldowania nie jest
    konieczne.

  • 10. Data: 2005-04-15 19:25:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kursor" <m...@U...wp.pl> writes:

    > chcesz powiedziec, ze bank ma prawo w urzedzie sprawdzic moje zameldowanie?

    Przeciez kazdy moze to zrobic.
    Co tam sprawdzic - moze je poznac.
    --
    Krzysztof Halasa