Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-04-15 11:35:07
Temat:brak zameldowania
Od:"Mateusz" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak mi sie zdarzylo ze nie mam miejsca zameldowania.Jak narazie nie mam
mozliwosci zameldowania (cala rodzina nadal siedzi zagranica).Wyrobilem sobie
polskie ID (dowod osobisty).I tu zaczynaja sie schody.Kazdy bank pyta mnie o
miejsce zameldowania a ja w nowym dowodzie mam BRAK (dysponuje tylko adresem
korespondencyjnym) czy jakis bank np internetowy (mbank,inteligo) nie prowadzi
skrupulatnego sprawdzania miejsca zameldowania lub poprostu nie ma uprawnien do
sprawdzania takich rzeczy?

Pozdrawiam Mateusz zagubiony w polskiej rzeczywistosci :)

2. Data: 2005-04-15 11:45:58
Temat:Re: brak zameldowania
Od:"PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> uprawnien do
> sprawdzania takich rzeczy?
>
> Pozdrawiam Mateusz zagubiony w polskiej rzeczywistosci :)

umow sie z kolega
zamelduj sie u niego na tydzien
zaloz konto w banku
wymelduj sie
nie zapomnij jakos to wynagrodzic koledze (np kilka piwek)

a tak na powaznie to wynika to tylko od pracownika bankowego czy sprawdzi
meldunek czy nie
wczoraj w urzedzie skarbowym skladalem PIT i nikt mnie nawet nie poprosil o
jakis
dokument tozsamosci a dokonywalem takze aktualizacji danych (nr konta
bankowego
na ktore maja zwrocic nadplate)

PiotR

3. Data: 2005-04-15 11:55:55
Od:KrzysiekPP <k...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> umow sie z kolega
> zamelduj sie u niego na tydzien
> zaloz konto w banku
> wymelduj sie

Nie zapomnij tez wziasc kredytu i wyjechac za granicę ;-)

4. Data: 2005-04-15 12:07:09
Od:"kursor" <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis bank np internetowy (mbank,inteligo) nie prowadzi skrupulatnego
> sprawdzania miejsca zameldowania lub poprostu nie ma uprawnien do

a po co uprawnienia?
musisz wyslac im ksero dowodu osobistego a tam jest adres zameldowania
(lub BRAK)

kursor

5. Data: 2005-04-15 12:41:50
Od:e...@p...wprost.pl szukaj wiadomości tego autora

> a po co uprawnienia?
> musisz wyslac im ksero dowodu osobistego a tam jest adres zameldowania
> (lub BRAK)
>
> kursor

Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz brak sobie
popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale napewno sie da)

6. Data: 2005-04-15 12:53:20
Od:"kursor" <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz
> brak sobie popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale
> napewno sie da)

chcesz powiedziec, ze bank ma prawo w urzedzie sprawdzic moje zameldowanie?
smiem w to watpic
ale poniewaz moge sie mylic to prosze o ewentualne sprostowanie

kursor

7. Data: 2005-04-15 12:59:53
Od:Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

e...@p...wprost.pl napisał(a):

> Heh no jak poco uprawnienia? przeciez to nadal tylko XERO,jak masz brak sobie
> popraw na xerze ze jednak masz (nie mowie ze to latwe ale napewno sie da)

To jest fałszerstwo. Za fałszerstwo idzie się siedzieć.

8. Data: 2005-04-15 13:04:19
Od:e...@p...wprost.pl szukaj wiadomości tego autora

> To jest fałszerstwo. Za fałszerstwo idzie się siedzieć.

no fakt :( wobec tego odwoluje posta (bo nie chce isc siedziec za naklanianie
do popelnienia)

no ale i tak by sie nie kapneli bo wydaje mi sie ze sprawdzaja tylko dane
dowodu a nie zameldowania.wiec taka magiczna xerowa by przeszla np w
mbanku.myle sie?

9. Data: 2005-04-15 19:11:57
Od:"Jarek" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz <t...@t...pl> napisał(a):

> tak mi sie zdarzylo ze nie mam miejsca zameldowania.
> I tu zaczynaja sie schody.Kazdy bank pyta mnie o
> miejsce zameldowania

Trafiasz chyba na jakieś dziwne banki.
Od kilku lat nie mam miejsca zameldowania, w tym czasie bez żadnych problemów
zawierałem umowy rachunku bankowego z: BRE (WBE, OBD), LG Petro, Nordeą,
Lukasem, Volkswagen Bankiem. Wszędzie wystarczyło podać miejsce zamieszkania,
ewentualnie oświadczyć, że w takim a takim miejscu będzie się przebywać z
zamiarem stałego pobytu. To wystarcza. Żadne miejsce zameldowania nie jest
konieczne.

10. Data: 2005-04-15 19:25:10
Od:Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"kursor" <m...@U...wp.pl> writes:

> chcesz powiedziec, ze bank ma prawo w urzedzie sprawdzic moje zameldowanie?

Przeciez kazdy moze to zrobic.
Co tam sprawdzic - moze je poznac.
--
Krzysztof Halasa