  • 11. Data: 2003-11-16 21:40:30
    Temat: Re: brak funduszy na spłate kredytu
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Artur" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bp8c1r$lci$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > było to 100000zł . zastawem tego kredytu był dom
    > wspólnika.
    > Takze nie ma co oceniać tego jako brak szczerości

    nie oskarzam cie w zaden sposob o klamstwo - bo sytuacje, ktora opisales
    jest nieciekawa:-((
    ale sam widzisz, ze nie znamy i zapewne nie bedziemy znac wszystkich
    informacji, ktore sa jakby niezbedne do czegokolwiek, a zaczyna sie wylaniac
    obraz coraz bardziej skomplikowany i pokazujacy byc moze nieprzemyslane
    decyzje - ale to przeciez tylko domysly
    Teraz oto bowiem okazuje sie ze byl jednak jakis wspolnik (wypial sie ? to
    moze sadownie go przymusic?) i zastaw hipoteczny, czyz nie taniej! bylo
    stracic ten dom wspolnika i go teraz odbudowywac za pieniadze odkladane
    anizeli popadac w spirale dlugu z ktorego nie bardzo jest jak wyjsc ?
    ps
    widze ze chyba szukales firmy ktora miala by sie zajac ""negocjacjami" - wg
    mnie nie warto w to deptac

  • 12. Data: 2003-11-16 22:18:11
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Artur napisal/a:
    > euroknota

    sry za OT, ale ktoś wreszcie nazwał sprawę po imieniu :)

    Zbig

  • 13. Data: 2003-11-17 00:14:39
    Od: "jaro" <j...@p...onet.pl>

    > Witam Arturze
    miałem podobny problem w banku ale juz po bólu , odezwij sie na priv to ci
    powiem co zrobiłem
    Jaro>

  • 14. Data: 2003-11-18 19:31:41
    Od: "Artur" <w...@o...pl>

    Witam cię Jaro niestety nie odpowiadasz na moje maile co jest grane czekam
    jak na zbawienie na pomoc w tej sprawie