  • 1. Data: 2003-11-16 14:37:03
    Temat: Karty Premium Club - BPH PBK
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś z szanownych Grupowiczów już posiada taką kartę?
    Jak bank podchodzi do ustalania limitu?
    Kiedy będzie podgląd przez www dla osób nie posiadających konta w tym banku?

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2003-11-16 16:50:04
    Temat: Re: Karty Premium Club - BPH PBK
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > Czy ktoś z szanownych Grupowiczów już posiada taką kartę?

    Jeszcze nie, ale od tygodnia (ponad) tocza boj o wejscie w posiadanie... Cos
    ma sie wyjasnic w srode.

    > Jak bank podchodzi do ustalania limitu?

    A tu nie pomoge, bo przenosze limit z innej karty.

    > Kiedy będzie podgląd przez www dla osób nie posiadających konta w tym
    banku?

    Przypuszczam, ze nie bedzie.

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2003-11-16 16:57:42
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 16 Nov 2003 14:37:03 +0000 (UTC), "Marcin Dominiak"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś z szanownych Grupowiczów już posiada taką kartę?
    >Jak bank podchodzi do ustalania limitu?
    >Kiedy będzie podgląd przez www dla osób nie posiadających konta w tym banku?

    chyba dopiero jak zwolnia osobe odpowiedzialna w tym banku za podjecie
    takiej glupiej deyczji. ja mam od nich KK (ale nie premium club),
    generacje wyciagu mam 6-ego, dzisiaj jest 16-ty, a poczta wyciag
    jeszcze nie przyszedl. a dostep przez www mi zabrali jak zamknalem
    konto. porazka. jak sie to nie zmieni, to nie przedluze karty po
    uplywie daty waznosci.

    PG