eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › brak cennika uslug
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2005-03-03 18:53:46
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Zmiany TOiP

    Sama informacja o zmianie taryfy to mało, konsumentom muszą być
    doręczone zmiany.

    KG


  • 12. Data: 2005-03-03 18:58:03
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    kam <X#k...@w...pl#X> wrote:
    > Sama informacja o zmianie taryfy to mało, konsumentom muszą być
    > doręczone zmiany.

    Ano. Moga byc np z wyciagiem dostarczone.

    Moga byc poprzez bankowosc elektorniczna.

    Najciekawsze sa zapisy, ze list wyslany do klienta uwaza sie za dostarczony
    3 dni po nadaniu ;)



  • 13. Data: 2005-03-03 21:45:09
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    K.K. napisał(a):
    > Można, ale powodem do roszczeń może być brak cennika przy zawieraniu
    > umowy rachunku (art.54 ustawy Prawo Bankowe), lub później w przypadku
    > braku cennika w miejscu, w którym przeprowadza się czynności bankowe
    > (art. 111 ustawy Prawo Bankowe). Tym samym 'standard' jest w zgodzie w
    > wymogami stawianymi przez prawo.

    Zapominasz o przepisach kodeksu cywilnego o stosowaniu wzorców umowy
    (regulaminów). Prawo bankowe nie wyłącza ich stosowania, a jedynie
    wprowadza dodatkowe wymogi (np. ten z art.111).

    KG


  • 14. Data: 2005-03-04 00:08:40
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 3 Mar 2005 19:58:03 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Najciekawsze sa zapisy, ze list wyslany do klienta uwaza sie za dostarczony
    >3 dni po nadaniu ;)

    Troszkę podobna klauzula niedozwolona:

    30 września 2002 Sygn. akt XVII Amc 47/01
    Pozwana: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w Warszawie

    "W przypadku, gdy posiadacz rachunku zobowiązał się do odbierania
    korespondencji i wyciągów w Oddziale PKO - bp, korespondencję nie
    odebraną przez 30 dni uznaje się za doręczoną"
    29 listopada 2002

    --
    Jarek Andrzejewski


  • 15. Data: 2005-03-08 08:07:15
    Temat: Re: brak cennika uslug
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Najciekawsze jest, że w 'wiądących bankach' data stempla pocztowego na kopercie jest
    3-5 dni poźniejsza od daty na piśmie
    ;-)))
    JaC


    >Najciekawsze sa zapisy, ze list wyslany do klienta uwaza sie za dostarczony 3 dni po
    nadaniu ;)

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1