  • 1. Data: 2005-03-03 12:10:00
    Temat: srednie saldo
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Dzień Dobry

    Chciałem się dowiedzieć jak można sobie obliczyć "średnie miesięczne saldo
    na rachunku za ostatnie 3 miesiące wynosiło min. 2 000 PLN" chodzi o bank WV
    Bank Direct, na jakiej zasadzie Oni to obliczają?

    --------------
    Chandler

  • 2. Data: 2005-03-03 20:00:51
    Temat: Re: srednie saldo
    Od: "PiMi" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    WV
    > Bank Direct, na jakiej zasadzie Oni to obliczają?

    MAŁO DANYCH ! ;)
    zwląszcza ze podałeś już wynik
    ( salda koncowe z każdego! dnia zsumuj a potem podziel przez liczbę dni )

  • 3. Data: 2005-03-03 23:58:45
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > zwląszcza ze podałeś już wynik
    > ( salda koncowe z każdego! dnia zsumuj a potem podziel przez liczbę dni )

    A po co się tak męczyć?
    Wystarczy policzyć odsetki za miesiąc od tego salda,
    i porównać z tymi dopisanymi do rachunku :-)