  • Data: 2018-02-23 14:09:32
    Temat: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dasz rady odblokować konto żony?
    Albo je zamknąć?
    Chyba że razem jedziecie.
    Ale za taki numer ja bym nie darował - może rację mieli w tym, że jakieś podejrzenie
    skradzenia telefonu było i powinni zablokować operacje wymagające telefonu - ale żeby
    wszystko to już kretyństwo.
    Nie mam optimy więc nie wiem, może tam do logowania też potrzebny SMS (można tak
    sobie kazać chyba np. w wbk)?
    A żeby zrobić przelew na konto powiązane - bo tylko na takie podobno można - to
    potrzeba SMS czy nie?