  • Data: 2018-02-23 17:18:00
    Temat: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Od: koziołek M. <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Rozmowa z infolinia i ich kierownikiem wygląda tak jak byś rozmawiał z automatem,
    takie procedury i już( jak w szatni w filmie Mis). Zagrożeń ze ktoś się włamał na
    konto nikt nie ma, sprawdzili autoryzowali jest ok. Zresztą z optimy kasę przelewać
    możesz tylko na swoje konto powiązane. Ja sobie na temat banku wyrobiłem już zdanie
    nienajlepsze. Teraz nowe konto wyrobie w banku który jest blisko.
    I tak pękła moja internetowa bańka.