  • 1. Data: 2003-05-31 19:03:42
    Temat: bgz-dzis awaria w bankomatach?
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    kolezanka nie mogla dzis wyplacic forsy na karte z bgz. w infolinii spuscili
    ja z woda. mieliscie dzis takie doswiadczenia, nie wiecie, co sie stalo?

  • 2. Data: 2003-05-31 22:29:38
    Temat: Re: bgz-dzis awaria w bankomatach?
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    rena wrote:
> [...]

    Co dokładnie powiedzieli?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-06-01 10:10:56
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bbba6h$j9r$1@foka1.acn.pl...

    > Co dokładnie powiedzieli?

    ze nie wiedza, co sie dzieje i nie wykazali inicjatywy, zeby zajac sie
    problemem. okazalo sie, ze dziewczyna wyplacila w bankomacie bgz, ale w 10
    obcych nie mogla. udalo jej sie dzieki metodzie prob i bledow, a nie dzieki
    pomocy infolinistki.

  • 4. Data: 2003-06-01 11:06:41
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    rena wrote:
> [...]

    Wygląda na to, że BGŻ nie umiał wówczas autoryzować obcych transakcji i
    wpuszczał tylko swoje "on-us". Gdyby problem leżał gdzieś po drodze, to
    z któregoś obcego bankomatu w końcu by się dało wypłacić.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-01 12:02:21
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:bbcml2$jqn$1@foka.acn.pl...

    > Wygląda na to, że BGŻ nie umiał wówczas autoryzować obcych transakcji i
    > wpuszczał tylko swoje "on-us". Gdyby problem leżał gdzieś po drodze, to
    > z któregoś obcego bankomatu w końcu by się dało wypłacić.

    w obcych bankomatach byl opis "brak polaczenia z twoim bankiem". ale
    najbardziej bulwersujace bylo to, ze panna z infolinii powiedziala po
    prostu, ze nie moze pomoc i tyle. weekend, dziewczyna wybrala sie z
    dzieckiem po prezent na dzien dziecka, a tu taki nr... po akcji z bankomatem
    bala sie isc do kasy sklepu...

  • 6. Data: 2003-06-01 12:50:04
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    rena wrote:
> [...]

    To akurat nie zawsze jest prawdą; zdarza się że bankomat w innej
    sytuacji wypluje taki komunikat (np. jak skończy mu się gotówka).

    Jest wielce prawdopodobne, ze bylaby odmowa.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-06-01 12:54:05
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:bbcsmu$muq$1@foka.acn.pl...

    > To akurat nie zawsze jest prawdą; zdarza się że bankomat w innej
    > sytuacji wypluje taki komunikat (np. jak skończy mu się gotówka).

    oo - warto wiedziec...

    > Jest wielce prawdopodobne, ze bylaby odmowa.

    tez tak jej doradzilam, wiec pognalysmy do bankomatu bgz, nadzieja byla
    mala, ale udalo sie...