  • 11. Data: 2003-01-06 21:53:49
    Temat: Re: [bg] widzieliscie to?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:avcqhr$rii$1@korweta.task.gda.pl...
    > Oj, chyba zacytuję dowcip o myszce, dziurze
    > i majorze Rozwadowskim...

    Cytuj bo nie znam!!!!

  • 12. Data: 2003-01-06 21:56:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avcqhr$rii$1@korweta.task.gda.pl, jo44 wrote:

    > Oj, chyba zacytuję dowcip o myszce, dziurze
    > i majorze Rozwadowskim...
    > :))))

    no :) ?
    wiem, podkładam się, ale zacytuj mimo to :)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2003-01-06 22:09:51
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    napisał w wiadomości news:avcpid$qr1$1@news.onet.pl...

    > Bo to bylo tak dawno, ze samo poznanie numeru g. zlodziejowi dawalo?
    > :)

    I tu sie bardzo mylisz, Michale... WTEDY wystarczal sam numer karty i dat a
    waznosci, o CVV2 nikt nie slyszal :-)

    Poza tym mozna bylo anonimowo do Usiech dzwonic (modemem) i zamawiac,
    zamaiwac, zamawiac...
    :-)

    M.

    PS. Skan pochodzi z moich archiwów. Ciekawe, kto puscil farbe :-)

  • 14. Data: 2003-01-06 22:40:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > I tu sie bardzo mylisz, Michale... WTEDY wystarczal sam numer karty
    i dat a
    > waznosci, o CVV2 nikt nie slyszal :-)

    W Polsce? Eeee tam.

  • 15. Data: 2003-01-07 09:03:39
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "berdycz" napisał w wiadomości ...

    > Cytuj bo nie znam!!!!

    Vox populi, to zacytuje:

    Rzecz dzieje sie na wytwornym przyjeciu. Pewiem dowcipnis
    bawi towarzystwo zagadkami.
    -A zgadnijcie Panstwo coz to takiego: male, owlosione, z dziurka??
    Powszechna konsternacja, zazenowanie, usmieszki..
    -Alez prosze panstwa, to MYSZKA !!!

    Brawa, glosy podziwu dla zagadki.
    Mijaja dwie minuty i rozlega sie tubalny glos majora
    Rozwadowskiego:
    -Prosze panstwa, myszka w pi....e?!? Toz to bez sensu!!!

    I prosze nie mowic, ze to NTG.

  • 16. Data: 2003-01-07 16:17:29
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:avcvah$cmr$1@news.tpi.pl...

    > PS. Skan pochodzi z moich archiwów. Ciekawe, kto puscil farbe :-)

    jak chcesz zaspokoic ciekawosc, to napisz tu: f...@f...hell.pl

    strona http://fun.from.hell.pl/ - btw - jak lubicie sie smiac, to jest
    swietna:)

  • 17. Data: 2003-01-07 19:43:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik jo44 napisał:

    >Rzecz dzieje sie na wytwornym przyjeciu. Pewiem dowcipnis
    >bawi towarzystwo zagadkami.
    >-A zgadnijcie Panstwo coz to takiego: male, owlosione, z dziurka??

    Ale ślicznie kolega przypalił kawał :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 18. Data: 2003-01-07 21:30:16
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan Alder" napisał w wiadomości ...

    > Ale ślicznie kolega przypalił kawał :-)

    W tej formie go slyszalem. Fakt, ze dowcip nie jest najswiezszy,
    to i owo sie zapomnialo. Pocieszam sie tym, ze wycinek o karcie
    Walesy tez swoje lata "posiada"

  • 19. Data: 2003-01-08 08:59:54
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 6 Jan 2003 21:31:12 +0100, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> wrote:

    >Tylko dlaczego Business?
    >Prowadzil wtedy DG "Prezydent"?

    taa, Poland sp. z o.o. ;-)))