  • 1. Data: 2003-03-19 12:13:06
    Temat: bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc!

    Mam pytanie: jakie banki oferuja dla klientow indywidualnych konta z
    mozliwoscia bezprowizyjnych wyplat ze wszystkich bankomatow w Polsce? Jakie
    sa z tym zwiazane koszty?

    Pozdrawiam

    sanula

  • 2. Data: 2003-03-19 12:15:39
    Temat: Re: bezpłatnewypłaty ze wszystkich bankomatów
    Od: A...@e...pl (AdamRo)

    Dnia Wednesday, March 19, 2003 1:13 PM, osobnik >> sanula <<,
    napisał coś takiego:

    > Mam pytanie: jakie banki oferuja dla klientow indywidualnych konta z
    > mozliwoscia bezprowizyjnych wyplat ze wszystkich bankomatow w Polsce?
    > Jakie sa z tym zwiazane koszty?

    Fortis. e-pakiet. 7 zł/m-c + 1zł/m-c karta. Czyli w sumie 8zł/m-c
    :))
    Plus oczywiście koszt połączenia z internetem, celem założenia rachunku
    i jego obsługi ;)

    * * * * *
    A.

  • 3. Data: 2003-03-19 12:16:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "sanula"
    > Mam pytanie: jakie banki oferuja dla klientow indywidualnych konta z
    > mozliwoscia bezprowizyjnych wyplat ze wszystkich bankomatow w Polsce?
    Jakie
    > sa z tym zwiazane koszty?

    mysle ze chodzi ci o e-pakiet w Fortisie oplata 8zl/miesiac (za prowadzenie
    i karte)
    deklaracja min 300 zl/mies wplat na konto
    są jeszcze jakieś rachunku typu Gold ale pewnie nie o to ci chodzilo
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-03-19 12:23:35
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > mysle ze chodzi ci o e-pakiet w Fortisie oplata 8zl/miesiac (za
    prowadzenie
    > i karte)

    Dzieki. Dzisiaj wyczytalem ze wprowadzil taka mozliwoscc VW Bank, ale
    okazalo sie ze przy wyplacie powyzej 400zl.

    Moilo sie jeszcze ze cos takiego mal wprowadzic BOŚ...

    sanula

  • 5. Data: 2003-03-19 12:34:26
    Od: "Michal Grochala" <m...@s...pl>

    Bank Ochrony Srodowiska - Ekokonto
    - porowadzenie 5zl/mc
    - wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju 0zl
    - reszty nie pamietam

  • 6. Data: 2003-03-19 12:48:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Michal Grochala napisał:
    > Bank Ochrony Srodowiska - Ekokonto
    > - porowadzenie 5zl/mc
    > - wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju 0zl
    > - reszty nie pamietam

    Ciekawe jak im to sie oplaca i kiedy z tego zrezygnuja.

    Bartek

  • 7. Data: 2003-03-19 14:23:01
    Od: m...@o...pl

> [...]
    >
    > Mam pytanie: jakie banki oferuja dla klientow indywidualnych konta z
    > mozliwoscia bezprowizyjnych wyplat ze wszystkich bankomatow w Polsce? Jakie

    W Polsce: np. Konto z Lwem Prestiż. Tyle, że to droga impreza, bo prowadzenie
    konta kosztuje 20 PLN miesięcznie.
    Na całym świecie: np. e-pakiet w Fortis Banku. Trochę tańszy, bo chyba 8
    PLN/miesiąc.

    m23m

  • 8. Data: 2003-03-19 14:23:57
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Fortis. e-pakiet. 7 zł/m-c + 1zł/m-c karta. Czyli w sumie 8zł/m-c
    > :))
    > Plus oczywiście koszt połączenia z internetem, celem założenia rachunku
    > i jego obsługi ;)

    Obawiam się, że to nie taka prosta sprawa, ponieważ celem finalizacji
    procesu zakładania rachunku trzeba się stawić w oddziale. A jeśli mieszkasz
    na Ścianie Wschodniej, to nie jest łatwe.

    Rafał

  • 9. Data: 2003-03-19 15:35:48
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Grochala"
    > Bank Ochrony Srodowiska - Ekokonto
    > - porowadzenie 5zl/mc
    > - wyplaty ze wszystkich bankomatow w kraju 0zl
    > - reszty nie pamietam

    na stronie http://www.karty.pl/oferta/opisy/bos2.htm jest 4 zlote za bankmat
    na stronach BOS nic nie ma na temat oplat za karty
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-03-20 08:19:23
    Od: A...@e...pl (AdamRo)

    Dnia Wednesday, March 19, 2003 3:23 PM, osobnik >> Rafal Rajczuk <<,
    napisał coś takiego:

    [...]
    > Obawiam się, że to nie taka prosta sprawa, ponieważ celem finalizacji
    > procesu zakładania rachunku trzeba się stawić w oddziale. A jeśli
    > mieszkasz na Ścianie Wschodniej, to nie jest łatwe.

    Masz rację. Ale idąc dalej tym tropem trzeba by uwzględnić również
    koszt przejazdu :)))
    A wizyta w banku celem podpisania umowy dotyczy chyba każdego banku. No
    może nie Inteligo - jeśli pamiętam, tam przyjeżdzał kurier z umową, więc
    tu się oszczędza. :))

    * * * * *
    A.