    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezpieczeństwo kart kredytowych
    Date: Thu, 14 Jun 2007 20:28:03 +0000 (UTC)
    <op.ttsz6rr0ewro3r@czeslaw> <f4lsmk$87n$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d...@n...home.net.pl>
    <f4lu7q$ipe$1@inews.gazeta.pl> <f4luom$es5$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <f4m07p$ruq$1@inews.gazeta.pl>
    <f4m7ea$3mb$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Jun 2007 20:32:23 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To nie musi być wcale takie proste i szybkie ustalenie 9, 12, 15 i 17
    > cyferki. Ludzie wybieraliby pewnie PIN'y postaci "dwadzieście czwórek"
    > co by ubiło ideę bezpieczeństwa.

    To już tych ludzi problem. Tak jak tych co sobie PIN notują na
    karteczce przypiętej do karty.

    Poza tym, po iluśtam użyciach już by człowiek wiedział że
    pierwsza to 7 a ósma to 9. Tak jak ja, logując się do millenium nie muszę
    już liczyć cyferek w peselu.

    Mi sie bardzo PIN podoba, bo generalnie opieranie się na podpisie
    jest troche anachroniczne. Tylko jeżeli jest tak że ja muszę bankowi
    udowadniać że nie jestem wielbłądem, a przy pinie jest to niemożliwe - to
    chciałbym żeby ten PIN był chociaż jakąś ochroną. 4cyfrowy pin nie jest.

    p. m.