  • 1. Data: 2004-05-16 11:14:06
    Temat: bezpieczeństo w płaceniu kartą
    Od: "s-master" <s...@W...gazeta.pl>

    Czy płacenie w internecie kartą kredytową jest bezpieczne? Czy wiąże się to z
    jakimś ryzykiem?

  • 2. Data: 2004-05-16 11:34:40
    Temat: Re: bezpieczeństo w płaceniu kartą
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik s-master napisał:

    > Czy płacenie w internecie kartą kredytową jest bezpieczne? Czy wiąże się to z
    > jakimś ryzykiem?

    Jak masz jakiekolwiek watpliwosci to lepiej nie plac. Bedziesz spal
    spokojnie. To hardkorowa zabawa dla hardkorowcow. I to tych najbardziej
    hard z najbardziej hardych.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-16 11:41:01
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-16 13:34, Bartol Partol wrote:
    > To hardkorowa zabawa dla hardkorowcow. I to tych najbardziej
    > hard z najbardziej hardych.

    roTfl
    Owszem, lubię adrenalinę, ale nie czułam jej smaku płacąc kartą w necie.

    Inna sprawa, że wolę to robić kartą VE Inteligo do dodatkowego rachunku,
    który jest pusty na codzień.
    --
    luzyta

  • 4. Data: 2004-05-16 12:39:17
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Inna sprawa, że wolę to robić kartą VE Inteligo do dodatkowego rachunku,
    > który jest pusty na codzień.
    > --

    w razie lekow przed oszustwem zawsze mozna zamowic se nowa karte VE Inteligo
    za 1,59 PLN i masz spokoj :)

  • 5. Data: 2004-05-16 12:42:49
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "s-master" <s...@W...gazeta.pl>

    > Czy płacenie w internecie kartą kredytową jest bezpieczne? Czy wiąże się
    to z
    > jakimś ryzykiem?

    poczytaj soebie master kilka artykułów:
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=4
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=77
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=63
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=34

    a wybierając kartę kredytową - weź taką która daje ubezpieczenie free.
    Wówczas nie będziesz czuł podwyższonej adrenalinki płacąc w necie.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 6. Data: 2004-05-16 13:13:16
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-05-16 14:42, Karol Zwiruk wrote:
    > a wybierając kartę kredytową - weź taką która daje ubezpieczenie free.

    & "Zero Liability" :-)

    --
    luzyta

  • 7. Data: 2004-05-16 14:44:29
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    Użytkownik "s-master" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy płacenie w internecie kartą kredytową jest bezpieczne? Czy wiąże się
    to z
    > jakimś ryzykiem?

    Żadnym. To wszystkie opowieści to "urban legents" tak jak o szkodliwości
    kuchenek mikrofalowych.

    Ali

  • 8. Data: 2004-05-16 21:06:44
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "ali&kali" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "s-master" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > to z
    >

    > Żadnym. To wszystkie opowieści to "urban legents" tak jak o szkodliwości
    > kuchenek mikrofalowych.

    Wieksze prowdopodobienstwo straty portfela z karta w srodku na miescie
    anizeli platnosc w necie.

    Pozdr,
    Leo