  • 1. Data: 2008-09-30 19:25:05
    Temat: bankomat euronetu - problem
    Od: "p" <...@...p>

    witam
    mam problem i w zwiazku z tym pytanie.

    - bankomat euronetu przy wybieraniu gotowki wydal czesc pieniedzy a reszte
    poniewaz nie zmiescila sie w szczelinie zabral spowrotem
    - zostala zgloszona reklamacja telefoniczna (mam nr reklamacji) do euronetu
    - termin rozpatrzenia reklamacji (21dni) minal w zeszly
    piatek - dzwonie w celu ustalenia jaki jest stan reklamacji - otrzymuje odp.
    ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie 'jutro' i
    nadal otrzymuje odpowiedz wymijajaca

    pytanie:
    co mam z tym dalej zrobic?

    (zadalem to pytanie tez na pl.soc.prawo - pokierowali mnie, jak najbardziej
    slusznie tutaj)

    pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2008-09-30 19:27:25
    Temat: Re: bankomat euronetu - problem
    Od: Daniel <d...@l...com>

    > pytanie:
    > co mam z tym dalej zrobic?

    Zgłoś reklamację również do banku, a przede wszystkim tam. Bank będzie
    miał z Euronetem dużo lepsze relacje niż Ty osobiście.

  • 3. Data: 2008-09-30 19:32:17
    Od: "p" <...@...p>

    Użytkownik "Daniel" <d...@l...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > pytanie:
    > co mam z tym dalej zrobic?

    ok. zglosze. ale czy euronet moze mnie tak po prostu olac? (jak widac
    moze...)
    czy te 21 dni do niczego ich nie zobowiazuje?

    dodam ze z konta w banku zjadlo cala wybierana kwote - gdy zglaszana byla
    reklamacja do euronetu (chwile po zajsciu) czlowiek przyjmujacy powiedzial
    ze 'widzi w systemi ze byl zwrot gotowki' - czy maja taki dobry system ze od
    razu to widzial? czy po prostu sciemnial?

    pozdr.
    Przemek

  • 4. Data: 2008-09-30 20:29:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "p" <...@...p> writes:

    > ok. zglosze. ale czy euronet moze mnie tak po prostu olac? (jak widac
    > moze...)
    > czy te 21 dni do niczego ich nie zobowiazuje?

    Pewnie nie, skad w ogole wiesz o "tych 21 dniach"? Bank jest strona
    umowy z Toba i niezaleznie od Euronetu ja bym zglosil takie cos od
    razu w banku.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2008-09-30 21:12:40
    Od: "LW" <nospam.lukaszx12@o_x2_.pl>

    > Pewnie nie, skad w ogole wiesz o "tych 21 dniach"? Bank jest strona
    > umowy z Toba i niezaleznie od Euronetu ja bym zglosil takie cos od
    > razu w banku.
    Kiedys za dawnych czasów mi polknelo cala kase (za pózno wzialem)
    i trzeba zglaszac reklamacje w banku w którym masz karte.
    Euronet czeka na kontakt z banku. Tak bylo w moim wypadku

  • 6. Data: 2008-10-01 08:35:50
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 30 Wrz, 21:25, "p" <p...@...p> wrote:
> [...]
    > ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie 'jutro' i

    Mi kiedys bankomat euronetu przyjal karte, sciagnal kase z konta ale
    gotowki nei wydal. Zlozylem reklamacje w euronecie, w ciagu 21 dni
    (roboczych, to wazne) miala byc odpowiedz, po 2tyg dostalem kase z
    powrotem na konto.
    IMHO jesli zlozyles reklamacje i minal czas jej rozpatrywania ustalony
    w regulaminie to nalezy to traktowac jako reklamacje przyjeta.

  • 7. Data: 2008-10-01 08:38:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    badzio <b...@g...com> writes:

    > IMHO jesli zlozyles reklamacje i minal czas jej rozpatrywania ustalony
    > w regulaminie to nalezy to traktowac jako reklamacje przyjeta.

    W jakim regulaminie? Gdzie w stosunkach miedzy klientem a Euronetem w
    ogole pojawia sie jakis regulamin?

    MJ

  • 8. Data: 2008-10-01 09:38:21
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

    > IMHO jesli zlozyles reklamacje i minal czas jej rozpatrywania ustalony
    > w regulaminie to nalezy to traktowac jako reklamacje przyjeta.

    Przyjeta to ona moze i jest. Ale nie widze powodu, dla którego moznaby ja
    potraktowac jako rozpatrzona pozytywnie.

  • 9. Data: 2008-10-01 10:31:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-01 10:38 Michal Jankowski napisał/a:

    > W jakim regulaminie? Gdzie w stosunkach miedzy klientem a Euronetem w
    > ogole pojawia sie jakis regulamin?

    Masz może jakiegoś linka do aktualnego spisu adresów bankomatów Euronetu
    w Warszawie?

    --
    animka

  • 10. Data: 2008-10-01 11:52:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 30 Sep 2008 21:25:05 +0200, p napisał(a):

> [...]
    > odp. ze nadal jest rozpatrywana i mam zadzwonic 'jutro'... dzwonie
    > 'jutro' i nadal otrzymuje odpowiedz wymijajaca

    PytaniA pomocnicze:
    Czy obciążyli cie na pełną kwotę? Czy tylko wisi na razie blokada?