    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Date: 09 Nov 2002 11:06:31 +0100

    Robert Maron <r...@r...net> writes:

    > zloze w Warszawie, bo nie bede mial innego wyjscia
    >
    > i nie bede mial zludzen, ze reklamacja sie uda

    A jesli nigdy nie byles w Pernambuko i nagle na wyciagu bedzie
    obciazenie stamtad, to tez uwazasz, ze reklamacja tutaj sie nie uda?
    Nie badz takim pesymista...

    Ja wiecej powiem - jak to jest porzedny bank w USA, to sa szanse na
    pozytywne rozpatrzenie reklamacji nawet wtedy, gdy Pekao wszystkiego
    sie wyprze. 8-)

    Ale zupelnie nie rozumiem rozumowania idacego tokiem "zapytane przez
    klienta Pekao moze sie przyzna do pomylki/awarii, ale zapytane o to
    samo przez bank zagraniczny na pewno sie wyprze/oszuka".

    MJ