  • Data: 2002-11-12 07:53:39
    Temat: Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Maron" <r...@r...net> napisał w wiadomości
    news:slrnasl8cn.6nm.robmar@localhost.localdomain...
    > Pekao mowi, zeby reklamowac u wystawcy karty - ale to jest chyba malo
    > realne? Skad bank (zagraniczny zreszta) wezmie dane do uwzglednienia
    > reklamacji?

    Mojemu bratu kiedys bankomat PBG nie wyplacil, ale obciazyl. Karta wydana
    przez Wells Fargo Bank. Reklamacja zgloszona ze dwa tygodnie pozniej - po
    powrocie do domu. Uznana natychmiast. Podobno zaniechali kontaktu z polskim
    bankiem, gdyz taniej bylo bankowi uznac reklamacje niz wyjasniac z
    egzotycznym bankiem w egzotycznym kraju w egzotycznej Europie (kwota na
    polskie to bylo chyba ze 200 PLN).

    Wydaje mi sie, ze nie ma praktycznie roznicy, jaki bank emituje karte i
    gdzie znajduje sie bankomat. Szanse rozpozanania reklamacji transakcji
    bankomatowej np. na Slowacji sa takie same jak transakcji bankomatowej na
    sasiedniej ulicy. Jedyna roznica to czas.

    Grzegorz