  • Data: 2002-11-09 00:23:52
    Temat: Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > zloze w Warszawie, bo nie bede mial innego wyjscia
    >
    > i nie bede mial zludzen, ze reklamacja sie uda

    Wcale nie jest powiedziane, ze nie.

    > co powstrzymuje pracownika banku przed schowaniem nadmiarowych
    > pieniedzy do kieszeni?

    Bo nigdy nie wie, ile ma schowac :-) Wg bankomatu liczenie pieniedzy odbylo
    sie zgodnie z rzeczywistoscia. Dopiero sprawdzenie zapisow dot. reklamowanej
    operacji i stanu gotowki moze cos pokazac.

    > pytanie tym bardziej zasadne, ze w tym bankomacie czesto znajomie
    > miewaja podobne klopoty (choc nigdy na te skale ...)

    To chociaz napisz, jaki to bankomat, zebysmy wiedzieli. Ja kiedys wyciagalem
    banknoty "z gardla" i byl to chyba Pekao SA w centrali na Grzybowskiej

    > no, moze jestem pesymista; ale nikt nie powiedzial w tym watku "mi w
    > podobnej sytuacji oddali"

    Oddali, oddali :-) Sa dowody.

    M.