    From: Robert Maron <r...@r...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankomat Pekao kradnie pieniadze...
    Date: 9 Nov 2002 00:24:53 GMT

    In article <aqg43r$e78$1@news.tpi.pl>, Maciej Bebenek wrote:

    > Odpowiedz dostales - w pelni zgodna z prawda i wyczerpujaca zagadnienie. A
    > ze nie taka, jakiej sie spodziewales....

    dostalem odpowiedz, ze skladamy we wlasnym banku "a on sie dogada na
    szczeblu centralnym"

    misiu, nie wiem co to jest "szczebel centralny", ale podejrzewam, ze bank
    szwajcarski z polskim dogaduje sie po prostu listownie; tylko pewnie tez
    slabo im to pojdzie

    a moje pytanie bylo o alternatywy, bo przeciez to rozwiazanie opisalem
    sam...

    robert
    --
    name: Robert Maron