  • 11. Data: 2003-09-28 13:56:54
    Temat: Re: bankomat Euronetu "ukradł" mi gotówkę
    Od: Jakub Wojnarowicz <k...@N...cisn.pl>

    Robert wrote:

    > Moment!
    > Przede wszystkim sprawdz dokladnie, czy faktycznie, jak pisales, bank
    > "pobral Ci" kwote z konta, czyli zmniejszylo sie saldo, czy raczej tylko
    > zalozona zostala blokada (zmniejszyly sie "dostepne srodki"), tak jak u
    > Kuby. Jesli tylko blokada, to nie ma problemu, albo zaczekaj, albo zadzwon
    > do mBanku i zażądaj zdjecia blokady.

    Niestety, zmniejszyła się ilość posiadanych przeze mnie pieniędzy na koncie.
    Blokada wogóle nie wystąpiła! Dodatkowo to było jakieś dwa tygodnie temu.
    Grzecznie zgłosiłem reklamację do mBanku. Teraz jednak zacząłem szukać
    innej metody załatwienia sprawy.

    Ciekaw jestem czy tel. do Euronetu coś jeszcze da. Zobaczymy.

    --
    Kuba Wojnarowicz <k...@N...cisn.pl>

  • 12. Data: 2003-09-28 13:59:19
    Od: "rena" <r...@a...pl>

    mi euronet wyplacil 50 zl, a chcialam 100 zl. reklamacja trwala miesiac i
    zakonczyla sie sukcesem:)

  • 13. Data: 2003-09-28 14:12:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakub Wojnarowicz <k...@N...cisn.pl> writes:

    > Niesty, podejrzewam, że mój przypadek jest nieco inny od Waszych. U Was
    > transakcja doszła do skutku (tzn. bankomat potwierdził, że wszystko jest
    > OK, jedyne czego nie zrobił to nie wydał gotówki). U mnie natomiast
    > prawdopodobnie problem powstał na linii bankomat <-> system bankowy
    > (komunikat: "transakcja nie mogła zostać zrealizowana") a to może już nie
    > być sprawa obsługującego bankomat (w moim przypadku Euronetu) tylko banku.

    U mnie (bankomat PKOBP, karta PKOBP) bylo jak u ciebie - 'transakcja
    nie moze byc zrealizowana, sprobuj ponownie', a pieniadze sobie
    poszly. Zlozylem reklamacje i oddali dwa razy 8-) i musialem
    wyjasniac, ze wystarczy raz... Wynika z tego, ze i bez reklamacji by
    chyba oddali po sprawdzeniu - ale to bylo w ramach jednego banku.

    Swoja droga szkoda, ze bankomaty w takiej sytuacji nie drukuja zadnego
    kwitka.

    MJ