  • 11. Data: 2008-09-15 08:29:21
    Temat: Re: banki i weekendy
    Od: "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gaip9q$u2$1@inews.gazeta.pl...
    > jak szybko dochodzą przelewy w weekendy i wieczory?
    >
    > wiem że
    > mbank: zawsze od razu bez względu na porę

    Masz na myśli przelewy wewnetrzne? (i Mtransfer) - bo zewnetrzne to ELIXIR i
    dni robocze. Chyba:)

    --
    Bhastek

  • 12. Data: 2008-09-15 13:56:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Euro Bank przelew zwykły wklikany w sobotę późnym wieczorem, do innego banku:
    wykonanie i księgowanie (u beneficjenta też) z datą
    sobotnią.

    Ale zlecenie przelewu z sobotnią data przyszłą realizowane chyba (??) dopiero w
    poniedziałek.

    -----

  • 13. Data: 2008-09-15 19:01:23
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    666 pisze:
> [...]
    > sobotnią.
    >
    > Ale zlecenie przelewu z sobotnią data przyszłą realizowane chyba (??) dopiero w

    W piatek - ostatni dzien roboczy PRZED swiatecznym w ktorym wypada data
    przelewu - akurat to mi nie odpowiada, ale coz...