    From: A <a...@t...net.pl.usun>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: banki a ustawa o ochronie danych osobowych
    Date: Thu, 07 Feb 2002 10:01:32 +0100

    jo44 napisał(a):

    >Użytkownik A napisał

    >Nie lamie.

    A czemu? Przecież bank podaje wbrew mojej woli trzeciej osobie moje dane.
    Nie można przy tym twierdzić, że jest to niezbędne do wykonania operacji,
    którą mu zlecam - przykład: w mbanku można było wykonywać przelewy,
    w których adres, czy imię i nazwisko nadawcy można było zastąpić
    czymkolwiek. Przelewy takie dochodziły. Dowodzi to, że nie są
    to dane niezbędne do prawidłowego wykonania czynności bankowej,
    jaką jest przelew. Podawanie mimo to tych danych, wbrew mojej woli
    wydaje się być nadużyciem.
    Później firmy na rzecz których wykonuję przelewy zasybują mnie ulotkami,
    broszurami i innym reklamowym śmieciem, z którym tylko jest kłopot.